<p><span style="background-color: #ffffff;">Goede avond dames,</span></p><p> </p><p><span style="background-color: #f7f8fa; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Heb een vraagje...Hoe hoog is de kans dat ik zwanger raak als ik 4 dagen voor mijn ovulatie/eisprong sex heb gehad?</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik voel altijd mijn eisprong en we plannen nooit om gemeenschap te hebben. Ookal hebben we een 3e kinderwens. We hebben meestal gewoon om de 3 dagen gemeenschap maar vandaag is het 4 dagen geleden (ben ziekjes en morgen gaat m ook niet worden ) en ik voelde echt vandaag mijn eisprong. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Normaal moest ik wel 4 dagen geleden (4 april) mijn eisprong hebben (cyclus van 28 dagen heb ik en 18 april is mijn NOD dag). Maar voelde niets en vandaag wel. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Iemand ervaring? Dat je zwanger bent geworden (gemeenschap hebt gehad 4 a 5 dagen voor je eisprong)??? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;"> </p>