4 dagen voor NOD...negatief

hmm...vannochtend maar een testje gedaan, 4 dagen voor mijn NOD.
Ik voelde me de laatste dagen niet echt lekker, hoofdpijn, bij vlagen misselijk en een beetje licht in mijn hoofd.
Maar had/heb niet het gevoel zwanger te zijn.
Vannochtend moest ik gewoon even testen, kon niet meer wachten, maar hij was negatief, zoals ik al verwachtte.
Toch voelt het wel als een lichte teleurstelling.
donderdag heb ik mijn NOD, ben benieuwd..
En anders maar gewoon op naar de volgende ronde!!

Succes voor iedereen!!
Liefs

Het klinkt ook wel als iets dat heerst. Misschien verward met zwangerschapsverschijnselen? Op mijn werk is een kwart van alle kinderen ziek met deze verschijnselen.

Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Liefs Daisy

Vanwege weersveranderingen hebben wel veel mensen last van griepje en bovenstaande klachten.
Toen ik bezig was om zwanger te raken (ben nu inmiddels 16wk zwanger na 4jaar) had ik soms ook de klachten van misselijkheid,maar dat kwam ook doordat ik er zoveel mee bezig was en dan ga je het ook een soort van inbeelden en krijg je de symptomen.

Succes in ieder geval!!

Jammer dat de test negatief was. Welke test heb je gebruikt? Ik begin ook altijd al heel vroeg met testen hoor (ik kan het niet laten!).. en ik weet dat het niet verstandig is, omdat het in het beginstadium ook nog mis kan gaan, maar toch!

Ik gebruik dus van die van 2 voor 5 euro in het begin.. dat is nog is te betalen. Mocht ik dan tot mijn grote geluk een heeel vaag streepje zien dan koop ik daarna altijd een duurdere test van CB. Ik moet nog ff geduld hebben.. donderdag over twee weken mijn NOD.. maar zit nu al te denken wanneer ik er een test tegenaan ga gooien.. twee dagen voor mijn NOD of zal ik deze keer toch echt wachten tot een dag na mijn NOD!

Sterkte en ik hoop dat je snel een positief resultaat op je test mag aflezen!

Liefs mammma

Goeiemorgen allemaal!

Ik hoorde van mijn collega dat het je geld meer waard was als je gewoon de duurdere kocht wanneer je echt een vermoeden hebt. Zij had eerst ook de goedkopere gekocht en steeds negatief. De duurdere was positief en ze was ook echt zwanger!

Ik heb woensdag mijn NOD! spannend.. ik voel me wel raar. Echt een beetje knorrig (hormonen?) en heb nu een paar keer licht bloedverlies gehad (kan dus innesteling zijn) Voel me af en toe ook met vlagen een beetje misselijk, maar vooral in de avond!

Ik test eind deze week of begin volgende week, voor mijn afspraak in het ziekenhuis dinsdag.. want dan moet ik die namelijk afbellen!

Liefs Fleurtje

HOi,

Ook ik heb een vermoeden van zwanger zijn!!
Al snel na mijn eisprong kreeg ik last van mijn borsten,wat ik erg herken van bij mijn 1e zwschap!
Ook ben ik erg moe en heb eigenlijk zin om helemaal niets te doen!!
Donderdag zou ik ong mijn menstruatie moeten hebben, ben benieuwd.....

Groet Matz

@ mammma: ik gebruik meestal ook die van kv, maar had nu ook wat sensitesten besteld..
dit omdat ik de ovulatietesten van de kv niet vertrouwde, en het was zo`n pakketje, dus ook een aantal zwangerschaptesten erbij...

@matz: leuk dat we allebei onze NOD donderdag hebben!
Ik ben tot nu toe nog niet ongi, en merk ook nog nergens wat van...alleen een beetje een opgeblazen gevoel nu, heb ik meestal voor mijn ongi..maar alle ander klachten (hoofdpijn etc) heb ik tot nu toe nog niet..

We wachten nog maar even af!!

Succes..!!
Liefs

Terug
Bovenaan