4 dagen voor NOD positief

Hallo allemaal,

Ik weet het… niet te vroeg testen want er kan van alles misgaan! Maar ik kon me niet inhouden haha

Na mijn ovulatie wist ik al dat het raak was. Door van allerlei rare kwaaltjes heb ik toch besloten om een test te doen en deze geeft licht positief aan dat er thc in de urine zit. Ik wist het! Maar we zitten op 4 dagen voor NOD. Zijn hier mensen die een aantal dagen voor NOD positief testte en alsnog ongesteld werden?

Zo spannend allemaal. Ik heb afgelopen jaar een mk gehad in rond de 9de week en sindsdien zijn we niet bezig geweest met zwanger worden.
 
Hey, Ik wil je niet bang maken, want elk geval is natuurlijk anders.
Ik teste de vorige ronde 4 dagen voor NOD ook licht positief. De dag erna was dit nogsteeds heel licht, leek niet op te lopen. Vervolgens werd ik gewoon ongesteld. Hoop dat het bij jou wel mooi oploopt. Veel succes!
 
Vroeg testen is altijd spannend en het kan beide kanten op. Het nadeel van vroeg testen is dat als je menstruatie komt je wist dat je zwanger was en anders had je het wellicht niet geweten. 
Ik snap je hoor dat je vroeg test, zeker als je al kwaaltjes hebt. Ik heb het 4 rondes achter elkaar gehad en werd iedere keer alsnog ongesteld. Soms op me nod en soms een paar dagen later. Deze ronde blijft het gelukkig zitten en ben ik bijna 6 weken.
Ik hoop voor jou dat het gelijk goed gaat. Succes! 
 
Wat spannend! Voor nu ben je inderdaad gewoon zwanger dus vast voorzichtig gefeliciteerd :) Ik heb helaas wel 2 keer gehad dat ik voor NOD positief teste (goed zichtbaar) maar toch op of 1 à 2 dagen na NOD ongesteld werd. Maar ik heb ook 2x voor NOD een positieve test gehad waarbij het wèl goed is gegaan, de een is nu 2 en de ander wordt bijna geboren. 
Een positieve test is gewoon helaas geen garantie dat het goed blijft gaan maar zoals gezegd, voor nu ben je dus wel zwanger :) Die eerste weken blijven super spannend en ik ga heel hard duimen dat je deze zwangerschap mag voldragen! 
 
Hey iedereen, 
Ik zit in hetzelfde schuitje: ik kon ook niet wachten met testen! 
Het is/was onze eerste ronde dus het is allemaal wat overweldigend, zeker omdat ik mijn lichaam op dat vlak nog niet voldoende ken. Ben er tot nu toe nooit actief mee bezig geweest dus de kwaaltjes kan ik niet goed plaatsen of ik dat nu elke maand rond die periode heb gehad of niet. ?
Vanmorgen een positieve test in handen. Voorzichtig blij, want ik zit ook 4 dagen voor NOD.
Ik volg dus even mee voor ervaringen ? 
 
Ik had in aug een positieve test, 3 dagen later helaas toch ongesteld. Als ik niet had getest had ik niet geweten dat ik zwanger was. Ik had wel gelijk het gevoel dat er iets niet goed was (lichte streep). Ook omdat bij de vorige zwangerschap gelijk een knal test had. Ik hoop voor jou dat de test mooi op loopt en dat je een goede zwangerschap tegemoet gaat. Ben benieuwd!
Ik ga zondag testen, ook 4 dagen voor Nod. Ook omdat ik het gevoel heb dat ik echt zwanger ben. Succes voor ons allebei ? 
 
Positief is positief. Dus gefeliciteerd
En ja, ik ben ongesteld geworden na een vroege positieve test. Een vroege miskraam dus(bevestigd door het ziekenhuis omdat ik toevallig die week bloed moest prikken waar dat uit kwam)
Maar dat heeft niet met vroeg testen te maken. Miskraam kan altijd nog
 
Terug
Bovenaan