4 de kindje ?

Help ! Ik weet nou niet zo goed of ik blij moet zijn bang onzeker of ik weet het gewoon niet !

Ik ben een jonge mama van 31 jaar en heb dan ook uit m’n vorige relatie 3 kindjes gehad . Ik was 13 jaar samen met hun vader .. maar hij vond wAt beters en dan moet je gaan ! ? ik ben twee jaar single geweest en toen leerde ik mijn huidige partner kennen ja ja via tinder ! Stapel verliefd en hij accepteerde me kindjes .. super blij ! Maar zoals elk samengesteld gezin verliep het niet vlekkeloos .. het voelt alsof ik vaak moet bemiddelen hier in huis en wil juist graag dat dingen vanzelf gaan zonder gedoe ! En ja twijfelen of dit de goede keus is doe ik vaak .. maar toen was ik 5 dagen over tijd en ik durfde niet te testen ! Maar echt twee tests gedaan en twee dikke strepen ! Hij vind het super leuk en ik ook wel maar de angst om weer alleen te komen staan ? iemand ervaring of tips ?

Ik kan niet voor mezelf spreken qua gevoel. Mijn man heeft een dochter uit een vorig huwelijk. Hij was ook heel bang dat hetzelfde zou gebeuren als wij een kindje zouden nemen. Uiteindelijk zijn we er wel voor gegeaan door veel te praten en zijn we een 13 maanden oude zoon verder en ben ik zwanger van ons tweede kindje ? wat ik hem toen zei is ben je nu gelukkig en laat je dan het verleden je geluk bepalen? Je weet nooit wat er gebeurd. Miss gaan we wel over 20 jaar uit elkaar, misschien helemaal niet maar je weet het niet. Het leven is onzeker en als je nu gelukkig bent moet je die stap gewoon nemen. Als je deze angst heb ia het misschien ook goed om hier met je vriend over te praten.

Mijn verhaal lijkt op het jouwe, al heb ik er twee met mijn ex-man en één met mijn man nu. In ons geval is het zo dat alleen maar meer is gaan houden van mijn kinderen, nu hij zelf ook een kleintje heeft. 

Mijn verhaal lijkt op het jouwe, al heb ik er twee met mijn ex-man en één met mijn man nu. In ons geval is het zo dat alleen maar meer is gaan houden van mijn kinderen, nu hij zelf ook een kleintje heeft. 

Terug
Bovenaan