4 feb NOD, nog geen duiveltjes, mag zat pas testen van mijn man

A

Anoniem

Guest
He hallo,

Ik trek het bijna niet meer van de spanning. Afgelopen zaterdag had ik NOD en nu nog helemaal niets. Maar mijn man is een erg nuchtere ( en  zoals de andere meiden in een ander topic schrijven is hij  er echt relaxed onder) en hij vind dat we moeten wchten met testen tot ik een week overtijd ben. Zaterdag dus pas. Ik heb zelfs al gedacht om het dan maar stiekem te doen, maar dat kan natuurlijk niet, ik vind dat het wel echt iets van ons samen is. Maar het is pas woensdag, zolang kan ik toch niet meer wachten.

Ergens voel ik van alles in mijn lichaam, aan de andere kant heb ik ook ongi buikpijn. Wat gemeen van ons lichaam dat het ons zo voor de gek kan houden. Waarom zijn die tekenen en niet gewoon alleen als het echt zo is. Dat je alleen veel moet plassen als je echt zwanger bent.

Ik heb al een test thuis liggen, maar moet dus nog even wachten, maar barst echt bijna.

Sorry moest het even kwijt.
Liefs Carina

Hallo Carina,

Tja spannend he?? ik zou toch even wachten als ik jou was want je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden. Als ik jou was zou ik het wel samen doen. Wat erg he al die spanning.Ik heb mijn ongi de 20e. Hoop natuurlijk van niet,even afwachten. Ik moet wel veel plassen, beetje rommelig in mijn buik en  mijn (soory hoor) witvloed is de andere keer meer als de andere dag.. snap er niets van.

Nou, hopelijk mag je binnenkort een mooi kleintej verwachten,
liefs minou  

He minou,

Bedankt voor je reactie. Ben ook niet echt van plan hoor om het alleen te doen, we willen dit samen, die pret zou ik mijn man niet willen ontnemen.

En over de wit vloed, dat is bij dus ook zo raar. Sinds bijna twee weken heb ik helemaal geen afscheiding meer, bij het afvegen is het helemaal droog. Terwijl ik altijd best wat had. Nu heb ik iets gelezen over dat als je veel afscheiding hebt dat je dan vruchtbaar bent, maar als je niets hebt daar kon ik niest over vinden.

Oh ik hoop het voor ons allebei.
liefs Carina

Terug
Bovenaan