4 flessen

Hoi
Ook mijn meisje zat al met 3,5 maanden op 4 voedingen.
Ik probeer haar dan wel 210 cc water plus voeding te geven, maar dit was soms toch te veel.Vandaar dat we er ook nog geen fruit of groente bij geven, als ze haar flessen goed leeg drinkt, dan merk je het ook wel of er behoefte is aan bijvoeding!
Succes!
 
ik geef ook 4 voedingen maar moet hem echt wel wakker maken hoor. ons luxe kind slaapt van 8 uur sávons tot de volgende dag 9.30 als ik hem niet wakker maak in het weekend laat ik het toe maar doorde weeks is zijn eerste voeding 8.30. en om10.30 krijgt hij een fruithap en om half 1 weer een fles.
als je besluit fruit te geven begin met weinig ze kunnen krampjes krijgen .
bij ons is dat niet gebeurt .
 
ja mijn dochter kreeg vanaf 12 weken vier flesjes van 210cc op een dag. Ook omdat ze sliep van 9 tot 9 en daardoor vijf flessen teveel bleek te zijn. Ik heb pas fruithapje gegeven toen ze bijna vijf maanden was. Nu zijn we vier weken verder en geef ik nog steeds alleen maar een beetje fruit rond 11 uur in de ochtend.

gr, charlotte
 
onze zoon is nu 2 maand en lijkt niet meer genoeg te hebben aan 150 voeding (exl scheppen). Hij krijgt deze hoeveelheid al vanaf 1 maand. Momenteel komt hij na 3, 3 en half uur alweer Nu is mijn vraag. Zou ik kunnen verhogen en naar 180 kunnen gaan??? Wie heeft advies hierover. Hij weegt rond de 5 kilo, denk iets meer en krijgt nutrilon, omneo. `s nachts slaap hij nog niet door. Als hij de fles krijgt gaat deze ook met gemak op, heb zelfs al geprobeert met 160 water ipv 150 maar dit helpt niet. Ik weet dat ik het op het cb kan vragen maar weet nu al dat ze waarschijnlijk vinden dat het teveel is want dat vonden ze van die 150 ook, terwijl hij het toch nodig bleek te hebben en ook geen dikkertje is.
 
Terug
Bovenaan