4 flessen

Hai dames,

Olivia lijkt nu een nieuw ritme van 4 flessen aan te geven. Ze drinkt nu wel meer per fles (eerder 4x 150-165 cc en de laatste 100-120 cc, nu gemiddeld 4x180) en gisteren had ze om 20.00 uur haar laatste fles en is pas om 7.00 uur vanochtend weer gekomen.
Ze lijkt rustiger te zijn met dit nieuwe schema. Normaal was ze rond 18.00/19.00 uur erg onrustig, maar gisteren sliep ze toen gewoon.
Ze is morgen 11 weken.
Ik vroeg me af hoeveel kindjes hier al aan de 4 flessen zitten en vanaf hoeveel weken?

x Martha

Wow! Vier flessen, dat is snel. Maar als ze het er goed op doet dan is dat toch prima. Jasmijn is nu 14 weken en zit nog lekker op 5 flessen... zucht... Ik ben jaloers...

Ah gelukkig, ik vond het namelijk ook wel erg vroeg.
Ik vind het fijn om te lezen dat er meer kindjes zijn ;)
Haar zus was wel wat ouder voordat ze 4 flessen kreeg.

Hoi Martha

Dani mocht het eigenlijk van CB eerste instantie nog niet (4 flessen) maar omdat hij bijna 6 kilo was mocht het toch wel.... maar ze geven zelf aan wat ze willen heb ik t idee (die kleintjes) en zolang mn kleine goed poept en plast en goed aankomt luister ik naar mn manneke..... Dus doe lekker wat jij voelt dat goed is en wat je kleine aangeeft!

xxx

Hoi Martha

Dani mocht het eigenlijk van CB eerste instantie nog niet (4 flessen) maar omdat hij bijna 6 kilo was mocht het toch wel.... maar ze geven zelf aan wat ze willen heb ik t idee (die kleintjes) en zolang mn kleine goed poept en plast en goed aankomt luister ik naar mn manneke..... Dus doe lekker wat jij voelt dat goed is en wat je kleine aangeeft!

xxx

Ohja dat klopt ook, dat had ik inderdaad gelezen. Dat belachelijke cb!
Het is inderdaad het ritme dat Olivia zelf ook aangeeft en ze poept/plast tot nu toe goed. Ik weet niet in hoeverre ze nu aankomt omdat ze pas een paar dagen dit ritme heeft, maar ze was 2 weken geleden 5,1 kilo dus nog geen 6 . Maar ze wordt gewoon echt onrustig overdag als ze nóg een fles krijgt. Het liefst houdt ze iets meer dan 4 uur tussen de voedingen dus ik volg haar maar gewoon. Voor mijn gevoel gaat het gewoon goed met mijn meissie.

Terug
Bovenaan