4 jaar leeftijds verschil.

Hallo,
Op dit moment zijn we ruim 19 weken zwanger van de 2e. Onze eerste zoon wordt een maand voor de geboorte 4 jaar. Wie heeft er ervaring met 4 jaar verschil tussen de kinderen. Hoe gaat het samen?

hoi,

ik heb er geen ervaring meer maar ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger en mijn zoon is 8 vlak na de geboorte word hij 9 dus het verschil bij jou valt dan nog mee hahaha,
volgens mij is het juist wel leuk, je eerste gaat dan naar school en dan heb je voor de baby best veel tijd. plus dat ze alles heel goed meekrijgen en beleven is natuurlijk ook erg leuk.

mij lijkt het juist erg leuk al heb ik hier natuurlijk niet bewust voor gekozen hihi voor de duidelijkheid

groetjes

Hoi dames,

Ook ik heb er nog geen ervaring mee,
Ik ben 7 weken zwanger van mijn tweedeben eind november uitgerekend
en mijn zoontje wordt begin janauri 2010 6 jaar, dus bijna 6 jaar verschil.

Maar dat vind ik helemaal niet erg, want ik heb in die jaren wel veel kunnen doen.
Bijvoorbeeld, rijbewijs gehaald,

en de belangerijkste is de Nederlandse-taal, Ik ben een buitenlandse vrouw en moest dus de taal leren.

Maar ik woon inmiddels 8 jaar hier,

Succes allemaal,

Groetjes, Fatje

hoi
bij mijn zoons is het verschil 5 jaar. het is in een woord GEWELDIG! de oudste was bij de bevalling (ben in bad bevallen, thuis)en ook dat was super. het eerste wat hij zei was dat ie heel paars was..
nu zijn ze 1,5 en 6,5 en het lijkt alleen maar leuker te worden. het enige nadeel is dat het moeilijk is om met zn allen iets leuks te doen. naar het pretpark bv is niet zo euk want de kleinste mag er niet in. naar de kinderboerderij is ook niet heel leuk want dat vindt de oudste saai. En het is wel oppassen geblazen want jongste denkt dat ie kan wat de oudste ook kan. maar dat zal bij elk verschil in leeftijdwel zijn, dus die telt niet mee.