Print een verklaring uit van je zorgverzekering een 111 formulier waar het ook in het Turks op staat, mocht je naar een ziekenhuis moeten zien zij dat je goed verzekerd bent en word je geholpen zonder dat je moet betalen. Inentingen misschien nodig? Ik zou geen airco aanzetten tijdens slapen veroorzaakt bij ons meteen zware verkoudheid. Wij deden deze flink aan voor het slapen. Muggenstickers want je kleintje mag geen deet. Een insectennet over je kinderwagen. Niet al het water is geschikt voor flesvoeding Check dat van te voren of neem spablauw mee. Rondom en in het hotel betaal je de hoofdprijs voor luiers. Ik had ook Neusspray zetpillen, tekentang, thermometer en een EHBO kit bij me. Speciale transport tas voor je kinderwagen zodat deze niet kapot gaat en je maxicosi als je zelf met de auto weggaat. Informeer bij je vliegmaatschappij wat je allemaal mee mag nemen in het vliegtuig qua voeding.
ik ging smiddags slapen met de kleine, was toen ook zwanger en moe dus dat kwam goed uit. Ik neem mijn aeromoov kinderbedje mee of anders eigen hoeslakens. En vergeet je camera niet! ?