4 maanden dip?!

A

Anoniem

Guest
heeft iemand hier wel eens gehoord van de 4 maanden dip met BV? Sarah is nu ruim 4 maanden en drinkt slecht. Ze huilt aan de borst, weigert af en toe, is heel erg afgeleid en slaapt niet meer door, ze  komt weer 1-2 keer 's nachts.  We hebben haar al een halve liga voor het slapen gaan gegeven, maar dat hielp niet voor het doorslapen. Gisteren hebben we rijstebloem door een flesje afgekolfde melk gedaan maar dat lust ze  niet...
ik wil nog graag een poosje doorgaan dus alle tips zijn welkom......

Groetjes Liset mama van Sarah 20-04-07

Hallo,
Kaan had rond de 4 maanden dat hij ineens maar 4 minuten dronk en toen alweer genoeg had. Ik zat met mijn handen in het haar.
Toen hoorde ik van een vriendin dat haar kleine dit ook had rond 4 maanden.
Kaan komt nog steeds elke nacht 1 keer om te drinken en is nu bijna 7 maanden.
Tja...voeding op verzoek he.
Groetjes

herkenbaar.
heb ik ook gehad. bij het voedingsforum kun je hier ook veel info over vinden.

rijstebloem mengt trouwens niet goed met bv melk wellicht vindt je kindje het daarom niet lekker, biobim wel.

Ja, heel herkenbaar! Wij zijn net door het dipje heen gelukkig, al heeft het wel een paar weken geduurd.
Ik ga nu niet meer voeden waar anderen bij zijn, dit deed ik eerder wel maar nu niet meer dus. Ik ga dan altijd even op een rustig plekje zitten. Dit hielp direct al heel goed.
En gewoon doorzetten hoor! Erop vertrouwen dat je voeding genoeg hebt. Ons cb raadde ook aan om de laatste voeding te kolven en met rijstebloem te geven maar hier heb ik echt geen zin in hoor, wat een heisa (heb een hekel aan kolven, hihi). Het gaat nu heel goed, ik ben trouwens toen ook begonnen met bijvoeden, hier was ze toen echt aan toe. Misschien ook een optie?
Succes,
Ruth

Hoi ja herkenbaar, ben oa om die reden gestopt met BV na 4,5 maand......ik vond dat prima maar als je graag langer bv geeft ff doorbijten, succes en de andere dames hebben volgens mij wel goeie tips, Sterkte Marieke

Terug
Bovenaan