4 maanden en in één keer heeeeel vroeg wakker.....

Beste moeders,

Mijn dochter is vandaag 4 maanden geworden. Sinds vorige week vrijdag bakeren we haar niet meer in. Dit kwam mede doordat ze haar 2de prikje kreeg en ik het inbakeren toch al aan het afbouwen was. Nu komt ze echter al 3 dagen om 05:00 's ochtends. En dan kan ik haar niet sussen, dan wil ze echt de fles, waardoor haar ritme van de dag natuurlijk helemaal verstoord is....

Nu ben ik bang dat ze er gaat wennen en morgen weer om 05:00 komt, terwijl ze normaliter altijd pas om 07:00/07:30 kwam. Haar laatste fles krijgt ze om 22:30. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties...
 
quote: Nathalie74 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-12-2005 12:18:53'));

Beste moeders,

Mijn dochter is vandaag 4 maanden geworden. Sinds vorige week vrijdag bakeren we haar niet meer in. Dit kwam mede doordat ze haar 2de prikje kreeg en ik het inbakeren toch al aan het afbouwen was. Nu komt ze echter al 3 dagen om 05:00 's ochtends. En dan kan ik haar niet sussen, dan wil ze echt de fles, waardoor haar ritme van de dag natuurlijk helemaal verstoord is....

Nu ben ik bang dat ze er gaat wennen en morgen weer om 05:00 komt, terwijl ze normaliter altijd pas om 07:00/07:30 kwam. Haar laatste fles krijgt ze om 22:30. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties...



beste moeder

mijn dochter wou rond de  vier maand ook niet meer doorslapen.
ik gaf haar dan een beetje water zo krijgt ze wel vocht maar raakt als het goed is niet uit haar ritme. ik wist eerst niet waarom ze in eenkeer wakker werd maar later bleek ze last te hebben van haar tandjes toen ze precies 4 maand was kreeg ze haar eerste tandje en naar een week de tweede succes ermee groetjes jillvanny

 
hoi,
 
Heel herkenbaar, dat had Danique ook met 4 maanden, in overleg met CB ben ik toen Nutrix (rijstebloem) door de laatste fles heen gaan doen. Dat geeft een wat voller gevoel en toen sliep ze wel weer door tot 8 uur.

Maaike mama van Danique 9,5 maand
 
Hoi meiden,

Mijn dochter is nu ook 4 maanden en ze slaapt nog steeds goed door. Om 20.00 uur krijgt ze haar laatste fles van 200 ml met daar doorheen 3 maatschepjes Nutrix. En 's morgens de eerste voeding om 08.00 uur.
Ze heeft al wel een paar keer ''s morgens om 06.15 uur gehuild.
Als ik haar dan haar fopspeen geef slaapt ze weer door.

Groetjes Ilona L.
 
Hoi,

Mijn dochter had dit probleem ook. Maar bij ons kwam het omdat het te koud op haar kamertje was (wij hebben nog enkel glas boven, komt gelukkig wel verandering in). Na een nachtje de verwaming 's nachts op 18 gelaten te hebben was het over. Gelukkig heeft mijn schoonmoeder een los kacheltje met termostaat en die hebben wij nu op haar kammertje staan. Nu wordt ze gewoon weer om 8:00 uur wakker (wel om 6:00 uur voor een speen).

Succes er mee. Nutrix kan ook heel goed helpen.

Groetjes Astrid
 
Terug
Bovenaan