4 maanden en nu al niet meer willen liggen?

Jeetje zeg, Anne is 10 februari 4 maanden en ze wil bijna niet meer liggen! Continue met haar hoofd omhoog als ze in de box ligt! En op schoot wil ze het al helemaal niet meer!
We hebben een kinderwagen met een dreamy, omdat ze vrij lang is (wat wil je met een vader van 2mtr!) past ze daar al bijna niet meer in, zou ik al de wandelwageninzet kunnen gaan gebruiken? Of is dat echt nog te vroeg? In de dreamy zit ze ook heel de tijd haar hoofd op te tillen, ze wil meer zien van de wereld!

PS: Is het trouwens ook normaal dat ze van de week al voor het eerst vanuit rugligging in 1 keer op haar buik rolde? En vanmiddag weer!

Groetjes Gerda

Hai hai
Mijn dochter(22-09-06) lag ook al met 4 maanden iets eerder in de wandelwagen en ze vind het geweldig.
Ze is ook heel groot en zat steeds te mieren in die wagenbak en dat is heel irritant ,en nu gaat het geweldig want ze zit toch iets rechter en kan lekker alles zien.
Ze wil ook al steeds op haar beentjes staan in haar hoofd loop ze al hihihi.
Nou ik zal lekker de inzet er in doen hoor en je zal zien dat het beter zal gaan.
Heel veel succes groetjes Wendy

Hoi!!!

Tja, je heb liggers en zitters ;)
De mijne is nu 4,5 maand en wilde met 3 maanden al niet meer liggen.
Op schoot zit ze dus ook, en als ze het zelf doen kan je het ook bijna niet tegenhouden.
Lekker laten gaan zou ik zeggen! Sinds 2 weken doet deze hier ook pogingen om op schoot te gaan staan!! Ik laat haar maar, als ze kracht niet zou hebben zou ze het ook niet doen.
En wat fijn met dat rollen!! Deed de mijne dat maar! ;) dat zou meer "volgens schema" zijn!!

XXX debby

hoi hoi,

Heel herkenbaar, Phoebe van 3,5 maanden die wil alleen nog liggen bij je met de fles. En anders wil ze bij je zitten. Ik de box gaat het gelukkig nog wel het ligge.
Zo kom je er maar weer achter dat hoe klein ze ook zijn toch een eigen willetje hebben hahaha.

Liefs,

Rachel

Hallo,

Sasha (25-10-2006) is nu 4 maanden en wil af en toe ook niet meer liggen. In de box ligt ze nog wel onder een babygym, dan kan ze lekker met haar beentjes schoppen. Op schoot zit ze eigenlijk alleen maar, behalve tijdens een voeding. Ze geeft dan duidelijk aan dat ze echt wil zitten, zo rechtop mogelijk. Staan doet ze ook vaak, als ik haar onder haar oksels vasthou. In de kinderwagen wil ze nog wel liggen, ze kan dan of lekker slapen of lekker naar de lucht kijken. Maar soms gaan we ook met haar wandelen in een baby bjorn draagsysteem. Zo kan ze alles goed zien en dat vindt ze fantastisch.
Op haar buik rollen doet ze nog niet.

groetjes,
Sabine

Heel herkenbaar. Mijn oudste wilde ook niet meer liggen in de kinderwagen bak. Ik heb haar toen de kinderwagen omgebouwt naar het zitje. Ze vond het geweldig. Wel heb ik onder de voetenzak bij haar rug rolletjes handdoek gedaan zodat ze goed rechtop kon blijven zitten.
Succes,

Anne

Terug
Bovenaan