4 maanden en tanden????

Hallo allemaal,

gisteren met ons zoontje naar de ostheopaat geweest en bij thuiskomst was hij erg huilerig en moeilijk te troosten. Naar mijn mening was dit een reactie op de behandeling van die ochtend, want hij was niet echt in zijn hum. Maar na weer een keer drie kwartier met een huilend mannetje op mijn arm, keek ik toevallig in zijn mondje en dacht een wit puntje te zien.
Nog maar een keer goed kijken en even voelen en er groeit inderdaad een wit puntje uit zijn tandvlees. volgens mij huilde hij dus heel hard, omdat hij last had van het doorkomen van zijn tand! Ik heb hem een zetpil gegeven en binnen 5 minuten was hij weer rustig en gezellig!!!
Het meest grappige is dat zijn zus haar eerste tand pas kreeg toen zijn 15 maanden was! We hadden er dus echt niet op gerekend dat onze man nu al tanden zou krijgen. misschien blijft het bij 1 tand of heeft hij al een bekkie vol met tanden als hij 1 jaar is!!!
Zijn er nog meer kindjes die al tanden hebben?

groetjes,
sakiris

hoi

onze thom krijgt volgens mij ook al tanden (hij is ook 4 maanden). ik heb bij de appotheek iets homeopatish gehaald in druppel vorm. omdat hij er  ook erg veel last van heeft. Veel huilen, niet slapen, hangerig, voelt wat warm aan.

Succes
Anneke

Loek is al weken bezig. Niet veel last gelukkig. Er zijn al twee verdikkingen heel duidelijk, maar het doorkomen wil niet lukken. Ben benieuwd wanneer!
Hij is nu bijna 4,5 maand

Bij Lars heb ik al 2 weken het idee dat er tanden gaan komen en nu gisteren voelde ik
2 ondertandjes.
Hij is nu 4 en halve maand.
We hebben wel al homeopathische pilletjes en spul wat je op zijn kaakje moet smeren gekocht, maar nog niet nodig gehad.

groeten
Rachel

Terug
Bovenaan