<p>Hoi allemaal,</p><p>4 Maanden geleden is ons lieve zoontje ter wereld gekomen met 39 weken middels een keizersnede. Heerlijk ventje, en nooit gedacht dat ik zo veel van een kindje kon houden!</p><p>Echter kwam mijn menstruatie steeds maar niet op gang, heb 3 maanden borstvoeding gegeven en sinds een maand kunstvoeding. In die tijd hebben ik en mijn man gemeenschap gehad, altijd beschermd, alleen een keer een beetje te laat erbij gepakt..</p><p>Nu heb ik net een test gedaan omdat ik het toch wel lang vond duren mijn ongesteldheid, en tot mijn grote schrik zag ik twee streepjes! Dit had ik absoluut niet verwacht... Wel erg moe de laatste tijd, maar hee, met een jonge baby verwacht je ook niets anders toch.</p><p>Ik vraag me af of er mama's zijn die ook kort op de voorgaande keizersnede weer zwanger zijn geworden? Wat zijn de ervaringen op gebied van gezondheid (kan je lichaam dit wel aan zo snel na een keizersnede?) en op gebied van je andere kindje (kan je deze dan wel genoeg aandacht geven?) Ik heb geen idee hoelang ik dit nu ben. </p><p>Dat het van die ene keer waarin we dus wel voorbehoedsmiddelen hebben gebruikt maar iets later al is gebeurd,, ik kan er met mijn pet niet bij.</p><p>Groetjes, een moeder die erg in de war is </p><p> </p>