4 maanden na mn keizersnede nu zwanger

<p>Wat ga ik doen?</p><p>Maandag start ik aan mn nieuwe klus op mn werk...na 3e reorganisatie te hebben overleefd....en ineens staan er 2 streepjes...zwanger...      </p><p>Geloof niet dat ik behoefte heb te horen hoe dom het is....Ik weet namelijk niet of het dom is... onverstandig en snel zeker...ongepland ook voor nu...en dus onvoorzichtig geweest...</p><p> </p><p>Heeft iemand ervaring? 2 kindjes snel achterelkaar opvoeden? Naast een carrière? Ect?</p><p> </p><p> </p>

Hey,
Gefeliciteerd met je zwangerschap, misschien onverwachts maar gelukkig niet ongewenst.Mijn middelste en jongste schelen 14 maanden, daarvoor ben ik nog zwanger geweest (3maanden na de bevalling) maar dat was een MA. Ik moet zeggen dat ik het heel goed te doen vind, oké het is natuurlijk aanpoten maar wij vrouwen kunnen dat ??. Voor de kinderen is het ontzettend leuk zo weinig leeftijdsverschil. Ik werk ook 3 dagen per week. Hopelijk krijg je geen complicaties omdat je keizersnede nog zo kort geleden is.

Oef, dit zal vast even schrikken zijn! Ik zou als ik jou was contact opnemen met je gyn, aangezien je ks zo kort geleden is. Ik weet wel dat daar wat mogelijke risico’s aanzitten, maar zal vooral dat gesprek aangaan!

@DanaH in principe moet ze zich geen zorgen maken over complicaties. Bij een keizersnede moet er 12 maanden zitten tussen de 2 bevallingen. Die kaap heeft ze dus met een maand overschreden ;-)

Ik kan natuurlijk niet in jullie thuis situatie kijken maar er vanuit gaande dat die gezond is zou ik er gewoon voor gaan. Zal vast pittig worden maar niet onoverkomelijk toch? Ik hoop dat je met een goed gevoel de juiste beslissing kan maken samen. ❤

Ik ben uitgerekend in november van onze 2e. Afgelopen augustus bevallen van de 1e. Ze schelen straks 14 maanden.
Hier ook de eerste met een ks. Mijn verloskundige vertelde mij dat ik mij geen zorgen hoefde te maken, maar als ik het niet vertrouw ze mij naar de gynaecoloog doorverwijs.
geen zorgen en genieten vab deze zwangerschap! Het gaat bovendien allemaal al snel genoeg!

Terug
Bovenaan