4 maanden steeds eerder wakker

<p>Help!</p><p>Mijn baby van 4 maanden slaapt heerlijk door maar wordt steeds eerder wakker.</p><p>Eerst was het 07.00 en nu is het in drie weken opgeschoven naar 05.45-06.00u.</p><p>(Laatste fles is om 19.00u)</p><p>Iemand tips :(?</p>

Goedemorgen. 

Had iemand maar die gouden tip he... Mijn dochter van nu 9 maanden sliep tot haar 6 maanden altijd tot 6.00/6.30 uur tegenwoordig is het 04.50 uur. Vanmorgen hebben we haar in bed een fles gegeven en is ze weer verder gaan slapen. Dit is eigenlijk tegen mijn principes in omdat ik dan weer een "nachtvoeding" creëer. Maar ook papa en mama hebben slaap nodig... Hoe egoïstisch het ook is. Maar goed het werkte wel van ze werd pas om 07.30 weer wakker! 
Ik weet niet hoeveel voeding je geeft als laatste fles? En of je pap etc gebruikt? En sommige kindjes slapen nu eenmaal geen 12 uur in de nacht, daar heb ik me ook bij moeten neerleggen. Ik zou willen dat ze weer tot 06.00 sliep. Onze dochter heeft waarschijnlijk genoeg aan 10 uur slaap, ik kan haar savonds niet later op bed leggen omdat ze dan gewoon te moe is. Dus als zij om 19.00 uur naar bed gaat word ze rond 5 uur wakker.. 
Dus nee ik heb geen goude tip voor je sorry. 
Bij ons begin het slaappatroon trouwens te veranderen toen ze last kreeg van tandjes... is jou kleine misschien ook al bezig. 
Succes!

Precies wat hierboven gezegd wordt!! Mijn dochter slaapt ook noooooit 12 uur op een nacht, eerder 9-10 uur! Ze gaat dus altijd pas om 20.00 naar bed, is rond 6.00 weer wakker.. en ze is net 2 jaar. Dit is al vanaf dat ze 6 maanden is. Pap heeft hier ook nooit gewerkt om haar langer door te laten slapen. Ee zijn flink wat periodes geweesr dat ze om 4.00-5.00 wakker was. Ik gaf op den duur ook maar een flesje (90cc, niet meer) en dan sliep ze in ieder geval weer door tot 6.00.... succes?

Terug
Bovenaan