<p>Ik wil toch nog even terug komen op de slaapregressie want ik maak me een beetje zorgen.</p><p>Hij is dus 4 maanden en sinds zaterdag wil hij zowat continue drinken (kv). Niet letterlijk natuurlijk maar wel echt snel. Daarnaast is hij totaal zichzelf niet. Veel sneller Overstuur, slaapt nu ook slecht, honger dus. Herkennen jullie dit van de slaapregressie? <br />Manlief denkt dat het tandjes zijn of in ieder geval combinatie want je merkt dat hij in zijn ontwikkeling nu erg snel gaat. Dus moet ook aan de groei liggen.</p><p>ik wil dan nu ook op verzoek laten geven, maar ben bang dat hij te veel over de liter per dag zou gaan. Ik weet dat tijdelijk niet erg is, maar wat is tijdelijk… en hoeveel eroverheen mag je zitten? <br /><br />Vind dit echt moeilijk… hij was een tevreden en blij kindje, maar is nu soms ook echt zo ontroostbaar. Breekt mijn hart. Voelt alsof ik faal, want andere lijken het beter te weten… of wel stil te krijgen Hoop dat dit echt tijdelijk is. <br /><br /></p><p>aankomende zaterdag word hij 5 maanden. </p>