4 maanden

Eva is nu 4 maanden ! Wat snel zeg ze is nu 60 cm en 5890 gr maat 62 en huilt nog best veel ! Ik geef pas over een maand een beetje groente ,ik vind dat ze eerst haar flessen moet leren leeg drinken ,veder speelt ze al heel leuk in de box brabelt er op los ,zit het liefst recht op schoot en tv kijken vind ze ook leuk ! :) en bij jullie ? :)

Hoi,

Onze boef is gister 4 maanden geworden en is 61 cm lang en weegt 6810 gram.

Hij mag van het cb 3 hapjes groente hebben en hij geniet van elk hapje :p

Hayden houdt totaal niet van box dus leggen we het speelkleed op de grond en daarop gaat ie helemaal los met zn speeltjes. Hij brabbelt er ook op los en kan een keel opzetten als hij honger heeft!!

Ook Hayden zit graag rechtop in zijn bumbo zitje en kijkt graag naar muziek zenders.

Gr,
Mandy

Luuk word over 10 dagen 4 maanden. Hij was afgelopen dinsdag 7260 gram en 65,5 cm. Hij brabbelt er ook op los, lacht echt heel veel en wil ook het liefste rechtop zitten.Volop genieten dus

Luna was gister 4 maanden. Aankomende dinsdag moeten we weer naar het CB dan zal ik weer even een up date doen!!! Ik ben wel heel benieuwd.

Luna vindt haar Bumbo stoeltje ook super het is echt een lief gezicht. Hopelijk mag woensdag haar pavlik bandage af en dan wordt het wel weer even opnieuw leren zitten omdat ze nu de stevigheid van die bandage heeft en straks moet haar ruggetje het zelf leren.

Ook hier is tv kijken al favoriet het maakt niet uit wat, actie films, journaal of een tekenfilm als het maar beweegt haha.

liefs Fiona

We zijn geweest.
Luna weegt ook 5890 gram en is 64,5 cm lang.
Het was weer krijsen geblazen met de spuitjes, gelukkig was het na een dikke knuffel alweer een stuk beter.
Nu op naar morgen naar de orthopeed...
Zo benieuwd na deze warme dag willen we nog liever dat het tuigje af mag want ze heeft het nu echt extra warm omdat ze persee een maillot aan moet anders snijdt het in haar huidje...
liefs Fiona

Vandaag met Lars bij het cb geweest. Morgen is hij 4 maanden. Hij weegt nu 6890 en is 63 cm.

Hij zit het liefst en wil graag om zich heen kijken. In de wagen liggen vind meneer geen optie meer, dus nu de maxi-cosi er maar op zodat hij om zich heen kan kijken.
Het warme weer vind hij ook niks. Verder hebben we net uitgebouwd met een serre en de zonwering komt vrijdag...... Binnen dus net zo warm als buiten......

Groetjes

Lucas is nu vier maanden en een week. Hij is woensdag op het consultatiebureau geweest en weegt 7830 gram en is 68 cm lang. Beste man als ik zo de gewichten en lengtes hier boven zie.

Wij krijgen van het consultatiebureau het advies om met vijf maanden te beginnen met het fruithapje. Zo raar dat ieder consultatiebureau weer een ander advies geeft.

Onze kleine man doet het ook hartstikke goed, Hij lacht continue, lekker aan het brabbelen, wil ook graag rechtop zitten en rolt af en toe op zijn buik of rug. Wij genieten iedere dag volop van onze kleine ventje!!!!

Joaz is bijna 5 maanden nu, en we hoeven pas over een maand weer naar het cb. Afgelopen week hadden we een afspraak bij de kinderarts. Het mannetje is weer hollands glorie, dus we hoeven niet meer terug te komen.

Ik weet echt niet hoe groot en zwaar hij nu is. Maar toen hij uit het ziekenhuis kwam was hij iets meer dan 4 maanden en woog hij 6550. Lengte heb ik geen idee van.

Volgende week dinsdag wil ik met m naar het inloopspreekuur van het cb, even wegen en meten.Omdat Joaz kma heeft starten we met de groente en fruit pas als hij 6 maanden is en dan ook onder begeleiding van een dietiste. Hij drinkt nu 5 keer per dag, 2 keer 180 cc en drie keer 150 cc. Doorslapen is er nog niet bij, maar hij maakt wel een nacht. Van 8 uur tot half 3 snachts en dan weer om 8 uur.
Valt mee te leven..... als je bedenkt dat hij drie weken geleden nog 8 keer per dag 100 cc dronk.

Terug
Bovenaan