Tja... ik was nog ff op vakantie in Kamperland Roompot voor een midweekje, en BOEM vliezen braken een half uur nadat ik nog lekker lag te slapen. Heerlijk nog een strandwandeling en gezwommen die dag en had me rust nog wel ff nodig. Helaas! VK gebeld en jaja het waren de vliezen. We moesten naar dichtsbijzijnde zkh en die was in Goes. 20 minuten rijden en de weeen kwamen ook al op. Daar aangekomen ben ik aan een apparaat gelegd hebben ze kweekjes genomen van het vruchtwater. De weeen kwamen om de 5 minuten en ik kon alles heel er goed opvangen. Om 0.00uur in het zkh en sochtends om half 8 al 10 cm ontsluiting. Flink gepersd en een weeen versneller gekregen en ze hebben me geknipt en als een raket kwam onze zoon Jason te wereld. Hij is in stuit geboren en heeft antibiotica gehad. na anderhalve dag zijn we naar het zkh in tilburg gegaan, Jason met een ambulance vervoerd. Daar in tilburg nog 1 week met de kleine gelegen op een kamertje, hij deed het erg goed en heeft maar 5 dagen bij elkaar in een couveuse hoeven liggen. erg goed. zijn geelzucht was goed en hij hield het zelf op pijl. na mijn week bij de kleine was mijn kraamtijd voorbij en moest ik de kleine bezoeken wat dus erg moeilijk was. maar na een weekje mocht hij naar huis. Hier aangekomen doet hij het erg goed. Nu nog steeds. Jason woog 2565 met de bevalling en was 47cm. 2 weken geleden bij het consultatiebureau was dit al 3600 gram en 52 cm. Mijn knip is helemaal hersteld ik ben nog wel moe maar dat wordt al snel minder door de ijzertabletten die ik inneem.