4 maart voor het laats ongi geweest

A

Anoniem

Guest
wij zijn in januarie gestopt met de pil daarna gelijk ongi geworden daarna na 45 dagen dat was dus 4 maart toen het weer over was een week later met afvegen wat bloed een paar dagen en verder helemaal niks
en ook nog geen positieve testen helaas
hoe rekenen jullie dan wanner je vruchtbaar ben ?????
vind het zo lastig
nu al een paar dagen geen sex gehad omdat mijn man vorige week onwel is geworden toen hij onze zzon snachts liet plassen viel ook beetje op onze zoon maar die heeft niks gelukkig maan heel heftig gebloed maar krijg hem eerst niet wakker heel eng allemaal
dus eff paar dagen rustig aan gedaan en vanaff gaan we er toch weer echt tegenaan als het gaat natuurlijk

Hallo tam1980.
wat vervelend allemaal zech?
Als ik jou was,zou ik even naar de dokter gaan.
Het kan ook met onpillen uit te staan hebben.
En dat het nu ontregeld is,en de laatste kleine bloedinkje kan een innestelingsbloeding geweest zijn.Maar als je een late ei sprong hebt gehad duurt het ook langer dat de test positief aangeeft.
Wacht anders met testen deze week,en probeer het dan nog eens.Heb je verder geen klachten?

Succes!!!!!!!

Ben ook in januari gestopt en eerste cyclus duurde ook 45 dagen. Toen ongesteld geweest (20 feb) en sindsdien niks meer. Iets licht bloedverlies gehad maar nu al weken niks meer. Heb al 3 keer een negatieve test gehad de laatste zo 3 weken geleden. Ben bij de huisarts geweest maar die heeft gezegd dat ik me niet al te veel zorgen moet maken en het even de tijd moet geven. Ik heb twee kinderen en toen ik indertijd met de pil stopte heb ik dit helemaal niet gehad en was ik in ronde 1 en in ronde 2 al zwanger! Ben wel begonnen met Etos zwanger worden caps daar zou een stofje inzitten die een positieve invloed zou hebben op de je cyclus. Hoop maar dat het bij mij ook een gunstig effect heeft. Heb nu wel al een tijdje gevoelige borsten en mijn darmen zijn wat van streek. Ook heb ik soms last van mijn liezen maar ik wijt het maar aan het ontpillen en het overhoop liggen van mijn cyclus. Ik vind het ook moeilijk want wanneer moet ik nu gaan afwachten en wanneer zou ik toch een testje moeten doen? Ik wil niet steeds gaan testen want dat is erg teleurstellend. De huisarts heeft wel aangegeven dat ik wellicht een temperatuurcurve kan gaan bijhouden. Dan moet je elke ochtend voor het opstaan je temp rectaal opmeten maar dat komt wel erg precies moet elke dag op hetzelfde tijdstip. Je kunt er wellicht uithalen of en wanneer je een eisprong had, je temp is dan licht gestegen en daalt daarna weer. Dit betekent dan wel dat je eisprong is geweest. Je kunt dan wel berekenen wanneer je ongeveer ongesteld zou moeten worden. Het is zo inderdaad erg lastig berekenen wanneer je vruchtbaar zou zijn. Hopelijk is alles nu goed met je man en zoon, wat zul je geschrokken zijn zeg! Succes met alles. En sorry voor het lange verhaal haha.

bedankt voor de reacties
met kind gaat het gelukkig super man heeft nog wel wat last gaat morgen de dokter weer bellen
temperaturen doe ik nu een paar weekjes en gisteren schoot ie echt omhoog weet niet of ik dan de eisprong al gehad heb of nog komt heb geen idee
etos zwanger worden heb ik ook geprobweerd en bleef toen 45 dagen weg dus mee gestopt en heb het de vorige zwangerswchap niet gehad
dus we gaan gewoon lekker door en hopen maar dat ik snel ongi word of posi test
dan weet je waar je aan toe bent
de assistente denkt dast ik een menstruatie oversla ga daar maar vanuit
succes allemaal

Terug
Bovenaan