4 miskramen en 2 gezonde kinderen

Hallo allemaal

Af en toe lees ik met jullie mee omdat ik hier ook lang heb gezeten. Ik wil jullie allemaal een hart onder de riem steken met mijn verhaal.

Toen wij  gingen proberen was de eerste poging  gelijk  raak en 9 maanden later kreeg ik een gezonde dochter.
Een paar jaar later wilde we graag een tweede en gingen we het weer proberen en  na 6 maanden proberen was het raak en na 5/6 weken zwangerschap kreeg ik een miskraam. Drie maanden later was het weer raak en weer ging het mis, een curretage met 11 weken was het gevolg. Het kindje leefde wel met 6 a 7 weken  maar het liep twee weken achter en twee weken  later bij de echo  was het overleden.
Weer drie maanden later een positieve test met 41/2 week en de dag erna ging het weer mis en twee maanden later precies hetzelfde.
Acht maanden later weer raak en na 9 maanden een gezonde zoon van maar liefst
9 pond.

Ik heb geen onderzoeken gehad liep bij mijn zoon wel in het zh omdat ze mij in een onderzoek gingen volgen. Ik was net doorgestuurd met al die miskramen voor nader onderzoek en ik bleek weer zwanger en toen kon ik per toeval meedoen aan dat onderzoek.

Dus meiden de kans dat er iets is met jou is heeeel erg klein en de kans op een gezond kindje is veeeel groter! Maar het is natuurlijk wel goed om het te laten onderzoeken.  Ik hoop dat jullie uit mijn verhaal iets positiefs kunnen halen en dat jullie allemaal een gezond kindje zullen krijgen!

Succes en sterkte
Liefs
Lies

Hoi Lies,

Wat lief van je dat je aan ons denkt. Zo te lezen heb je ook genoeg meegemaakt. Maar ik put hier zeker hoop uit. De wens voor een 2e is er nog steeds en wie weet wat 2008 ons brengt.

Groetjes Jessica

hoi lies
heb je soms meegedaan aan de alife studie?????
hier doen wij nl aan mee
aan deze studie mag je deelnemen als 3 of meer miskramen hebt gehad en   ze geen medische oorzaak gevonden hebben
wij hebben eerst 2 miskramen gehad met 13 weken
daarna een gezonde zoon maar die wel 1 van een tweeling was ben de andere helft verloren met 16 weken maar toen wisten we al wel dat er maar een meer groeide
daarna als kado een dochter gekregen waavan ik eerst niet in de gaten had dat ik zwanger was toen we het ondekten was ik al 9 weken
daarna mocht het niet meer (te dik ,hoge bloeddruk)
ben streng aan het lijnen gegaan en uiteindelijk 45 kilo afgevallen en groen licht gekregen het mocht weer wat ook mijn hartewens is een (derde) kindje erbij
afgelopen juli was ik 11 weken zwanger toen we weer te horen kregen
he     het hartje klopt niet meer
en afgelopen nov waren we weer voorzichtig blij weer zwanger maar helaas bij 6,5 weken weer een miskraam
nu wachten we het maar weer af dit alles van het afgelopen jaar heeft als gevolg gehad dat ik eigenlijk nu weer te dik ben ben 20 kilo gegroeid helaas
maar we blijven toch hopen dat het nog een keer goed gaat
heb as zondag mijn nod dus spannend
gr marrieke

hoi lies
heb je soms meegedaan aan de alife studie?????
hier doen wij nl aan mee
aan deze studie mag je deelnemen als 3 of meer miskramen hebt gehad en   ze geen medische oorzaak gevonden hebben
wij hebben eerst 2 miskramen gehad met 13 weken
daarna een gezonde zoon maar die wel 1 van een tweeling was ben de andere helft verloren met 16 weken maar toen wisten we al wel dat er maar een meer groeide
daarna als kado een dochter gekregen waavan ik eerst niet in de gaten had dat ik zwanger was toen we het ondekten was ik al 9 weken
daarna mocht het niet meer (te dik ,hoge bloeddruk)
ben streng aan het lijnen gegaan en uiteindelijk 45 kilo afgevallen en groen licht gekregen het mocht weer wat ook mijn hartewens is een (derde) kindje erbij
afgelopen juli was ik 11 weken zwanger toen we weer te horen kregen
he     het hartje klopt niet meer
en afgelopen nov waren we weer voorzichtig blij weer zwanger maar helaas bij 6,5 weken weer een miskraam
nu wachten we het maar weer af dit alles van het afgelopen jaar heeft als gevolg gehad dat ik eigenlijk nu weer te dik ben ben 20 kilo gegroeid helaas
maar we blijven toch hopen dat het nog een keer goed gaat
heb as zondag mijn nod dus spannend
gr marrieke

Terug
Bovenaan