4 nachten en geen uur geslapen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

hoi meiden,,,,,,,,,,,,,,,

ik heb al 4 nachten helemaal niet geslapen door mijn benen, ik word gek van, ik heb krampen in mijn benen, het is eingelijk niet pijnlijk, ik weet het niet hoe moet beschrijven wat ik voel, echt moelijk. bij mijn vorige zwangerschap had ik ook, maar wel bij de laatste maand, maar nu ben ik nog 21 weken, dus nog heel vroeg, ik zit de hele nacht gewoon veel te bewegen in bed, want ik weet het niet hoe ik mijn benen moet leggen door krampen, en ik blijf of lopen of zitten of tv kijkn totdat het ochtend word, heeft iemand nog zo iets, ik hoop van niet, en als wel wat doen jullie om te verminderen.
mijn voeten liggen altijd omhoog, en dat helpt ook niet.

Liefssssssssssssss
Rasil,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ik had bij mijnh vorige zwangerschap   last van "restless legs" onrustige benen, een naar gevoel net alsof ze oververmoeid waren en meest last had ik als ik dus naar bed ging, het was geen kramp ofzo. ik lag er ook wakker van...
mijn vk zei dat dat te maken had met vit b tekort...zit in volkoren brood , cashew noten...
ik snap hoe vervelend het is , het is heel lullig zeggen (naar invalide toe,maar niet zo bedoeld uiteraard)maar het liefst zou je s'avonds je benen er ff afdraaien en naast je bed neergooien

ik hoop dat je er iets aan hebt..

liefs maggi

Hoi Rasil,

klinkt als een magnesiumtekort. Daarvan kun je gewoon tabletten kopen bij de drogist, die kun je zonder problemen gebruiken tijdens je zwangerschap, (je hebt tijdens je zwangerschap ook meer magnesium nodig dan anders).
Zou het verder altijd wel even melden bij je VK...
Om je spieren te ontspannen kan een warm bad of warme douche wel fijn zijn, (niet te warm natuurlijk, gewoon lekker temperatuurtje). En je benen/voeten even laten masseren door manlief, om de doorbloeding te bevorderen, ;-) Laat hem ook maar eens werken, :-D

Terug
Bovenaan