4 of 5 voedingen

Hallo allemaal,

Mijn dochter is bijna 4 maanden en ik geef haar volledig bv. Sinds enkele dagen geven we haar ook tussendoor een beetje fruit en groente. we hadden het idee dat ze hier echt aan toe was. Telkens een half potje Olvarit. Ze vindt het heerlijk. Ze wil nu echter wel minder goed aan de borst drinken. Ze kreeg altijd 5 voedingen en dronk dan per voeding ongeveer 10 min. aan beide borsten. Nu drinkt ze soms maar aan een borst of slaat zelfs een voeding over. Ik krijg het er gewoon niet in. Zou het komen door de groent en fruit? Ze weegt trouwens 6110 gr. en is 62 cm, zou ze aan vier voedingen genoeg hebben? Of kan het zijn dat ze nu wat anders heeft geproefd en niet meer zo'n behoeft heeft aan de borst. In dat geval zou ik moeten overstappen op de fles. Wie heeft hier ook ervaring mee? Alvast bedankt voor de reacties
 
Dat ze wat minder drinkt komt omdat ze nu ook potjes eet. Ze drinken om voldaan te zijn en nu ze extra voeding krijgt heeft ze ook minder de borst nodig is heel gewoon hoor. Als ze meer drinken nodig heeft geeft ze dat zelf aan. Ik heb zelf 2 kinderen een jaar de borst gegeven en potjes eten en het ging allemaal prima. Zolang ze nog tevreden is zou ik geen fles geven en nog genieten van de borstvoeding. Succes
 
Terug
Bovenaan