4 oktober echo, ivm bloedverlies

Al een paar dagen licht bloed verlies. Nu ben ik niet snel in paniek, maar ik kreeg ook steeds meer last van menstruatie buik en rugpijn..
Eerste kindje en als het niet goed zit, wil ik dat wel zo snel mogelijk weten!

Vandaag even de verloskundige gebeld. En toch maar voor de zekerheid een echo gepland.. Hoop dat alles goed zit, maar ik hoef gelukkig niet zo lang te meer wachten.

Iemand hier ooit een inwendige echo gehad, wat moet ik daar van verwachten??

hallo ukkepuck,

Ik heb afgelopen week een inwendige echo gehad. je voelt daar helemaal niets van, t viel me heel erg mee.

Heel veel succes 4 oktober. ik zal voor je duimen dat alles goed is.

Liefs Inge

Het is ech waar. Daar voel je echt helemaal niks van. Je voelt je hooguit een beetje genant maar ook dat gelijk over zodra je je baby op het echo scherm ziet. Succes

gr Andrea

hee hee ik heb zo over een half uurtje mn echo.... prrrrr spannend.... wel fijn de bovenstaande berichten ff te lezen... :)

ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs Kim

ja en natuurlijk jij veel suc6 uckepuck, misschien had je volgens planning ongi moeten worden??? het kan zijn dat je lichaam nog in dat ritnme zit en dat je daarom licht bloed verliest!!

Dank je wel, idd fijn om jullie berichten te lezen!
Het kan zoveel oorzaken hebben, dat bloedverlies.. Maar de verloskundige wil zeker zijn en stiekem vind ik dat helemaal niet erg :)

Bedankt,
Liefs Elise

Terug
Bovenaan