4 pillen clomid

Hallo meiden
Ik geloof dat ik langzaamaan gek begin te worden van mijn eigen lijf. Ik snap er werkelijk waar helemaal niets meer van. Nou ja ben vanmiddag dus naar de gyn geweest en op basis van mijn temperatuurslijst (varierend van 36.5 tot 36.7 graden) heeft hij gezegd dat ik toch geen eisprong heb gekregen na behandeling met 5 dgn 3 pillen clomid. Als ik aan het eind van deze maand het nog niet ben moet ik Primolut N gaan slikken en dan gaan we het weer proberen. Ik had echt even het idee dat ik afgelopen weekend een eisprong had maar niet dus..... Zou wel kunnen gillen van frustratie. Ik moet ook niet zoveel hopen dat zou denk ik een stuk schelen. Maar ik WIL zo graag.
Zo dit lucht een beetje op....
Groetjes
patricia

A3 heel veel succes morgen. Ik zal verschrikkelijk voor je duimen!!

HOI wijfie

Wat vervelend nou voor je ik weet precies hoe je je voelt.
Ik heb dat ook gehad ik dacht echt ik krijg nooit een eiersprong door die rot pillen en toen had ik in ene wel een eiersprong.
Het is wel vervelend ja ons lichaam laat ons gewoon in de steek en vooral omdat we het zo graag willen duurt een maand een jaar.
Schat je moet gewoon rustig aan doen niet teveel stressen en ik hooop dat je de aankomende maand wel een eiersprong krijgt dat zou in iedergeval een mooi kerstkadootje zijn.
NOu sterkt en ik duim voor je .
GR NIEM

Hee Patries, wat balen meid, echt frustie he! Goed dat je het hier van je afschrijft, dat lucht op. Het lijf is een raar wezen en moeder natuur is een gemeen mens! Sterkte he, ik duim voor je.

Leuk hee, Niem je schrijft eiersprong ipv eisprong hihi
Kom er van de meligheid bijna van in de paassferen!

Suc6 meiden,
lfs. Suus

Ha Patries,

Het is zo balen dat je een groot deel van je leven probeert te voorkomen dat je zwanger wordt en als je het dan wil worden dan geeft je lijf de brui eraan.

Maar 4 pillen is een kwartet. Je krijgt vast een heel mooi mensje dat dol is op spelletjes.
Succes, Fen

Hai Pat,
Ik weet hoe je je voelt. Steeds weer die frustratie, dat je al die pillen maar voor niets inneemt. Ik duim echt voor je dat ie de volgende ronde wel springt. Kun je niet om een pregnylspuit vragen? Dat spul werkt werelds!
liefs A3

Terug
Bovenaan