4 uur later...

Hallo Marjon,

Balen dat je ongi bent geworden. Je schrijft dat je even een maandje gaat overslaan. Nou echt waar het bevalt me prima, ik zit nu in mijn 2e cyclus en het bevalt me goed. Ik kijk iedere dag een keer op het forum. Maar ik merk dat ik tot rust kom, niet van zou het zo zijn of niet..., het wachten zou ik ongi worden ja of nee..., het spannende van de test als die dan positief is dan overleven tot aan de echo. Echt waar ik ben die onzekerheid helemaal zat. Ik zit nu op mijn eisprong dag, best moeilijk om er dan niet voor te gaan. Maar de rust die ik eruit haal bevalt me prima. De gyn. heeft me geadviseerd een paar maanden rustig aan te doen, ik reageerde bij die woorden direct van "een paar is 2". Het bevalt me zo goed dat ik het allemaal wel zie. Het is best moeilijk want ik wil het zo graag maar even de angst wegnemen door rustig aan te doen geeft straks misschien vertrouwen.
Ach een heel verhaal, maar meid onze tijd komt vast.

Liefs Biate.

He jammer voor je, joh!

Dus we hebben nu een klein clubje van "uitstellers", haha!

Tja, wat zal ik zeggen, zoals ik ook al her en der heb laten weten liever nog gisteren dan morgen, maar ergens heb ik het de afgelopen maanden toch ook wel rustig gevonden, doordat het verplichte nummertje (letterlijk, haha!) niet hoefde.
De eerste paar maanden had ik de behoefte eerlijk gezegd ook nog niet zo, ergens ook wel logisch na al die toestanden.
Maar nadat ik bloed ben gaan prikken voor het stollingsonderzoek is het op de een of andere manier weer gaan leven.

Ik sla dus in ieder geval nog een cyclus over en dan moeten we nog even denken of we er direct voor willen gaan, want heel stom misschien, maar wij hebben al een vliegvakantie geboekt voor september en tja, dat kan niet meer na 6 maanden.
Anderzijds, wie zegt dat het in een keer lukt??

Maar toch blijft het jammer voor je, hoor!

Ariane

Hoi lieve Marjon,

Wat vreselijk balen zeg! Kan me voorstellen dat je even je teleurstelling moet wegslikken. Ik had zo gehoopt dat je met Sammy en mij meeging maar... volgende maand ga je er gewoon weer helemaal voor. Ik denk echt dat het bij jou niet lang gaat duren (en mijn gevoel zit er bijna nooit naast!).

X F

He Marjon,

Balen zeg, maar je had het zelf al verwacht he.
Nou meid we gaan samen door naar de volgende ronde.
We zien het wel wanneer het onze beurt is op een zwangerschap.

Liefs
Pascalle

Hoi Marjon,

Wat vreselijk voor je, je bent op dezelfde dag als mij ongi geworden kunnen we elkaar gezelschap houden. Je wilt een maand overslaan, toch knap als je dat kunt. Het is misschien wel beter om eens even rustig aan te doen, alleen ik kan dat niet.

Sterkte meid en veel succes de volgende keer!

liefs Renske

Terug
Bovenaan