4 voedingen 12 weken oude baby

Onze zoon is bijna 12 weken en zit op 5 voedingen van 180-6. Nu moet ik sinds 1.5 week mn zoon wakker maken voor voeding van 23.00. Vd week bijtijds naar bed gegaan en per ongeluk de voeding van 23.00 vergeten te geven. Had om 19.00 dus laatste fles gehad en meldde zich de volgende ochtend om 7.00. Mag dit al, zolang tussen voeding???
 
Hallo gebruiker 929784,

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige was met dit probleem (nha ja probleem hahaha)

Dani is inmiddels 8 maanden oud en dit kwam bij haar al voor toen ze een week of 4 was...ik heb ook zitten tobben met het feit wat moet ik!? Maar geloof me ik denk dat je heel goed weet wat je kindje nodig heeft en blijkbaar geen fles meer om 23.00. Dani lag altijd te slapen en als ik haar dan toch ging voeden zat ik ruim een uur en liet ze nog van alles staan ik ben gewoon gestopt en ze slaapt al vanaf 4 weken door.

Dat heb k nooit gehad bij mijn oudste dochter dus dit vond ik toch ook wel fijn! Gewoon je eigen gevoel achterna gaan, ik denk maar zo...de een eet ook meer als de ander en als hij honger heeft meld hij zich echt wel in de nacht. Dus of het nou wel of niet mag van het CB of van je vriendinnen of familie is niet belangrijk nogmaals volg je hart !



Succes!
 
Bedankt voor je reactie!

Ja het is soms lastig hè???

Heb besloten om m nog een maand wakker te maken, tot ie ongeveer 4 mnd is.. en als ik keer bijtijds bed in wil, dan laat ik m gewoon lekker door slapen vanaf 20.30 tot volgende ochtend
 
Terug
Bovenaan