4 voedingen...

hoi hoi

ik ben sinds vrijdag naar 4 flessen gegaan en dan is de laatste papfles..
nina krijgt dus om 8.00/12.30/17.00/21.30u
ze is komende vrijdag 3 maanden...
ik ben dit gaan doen op advies van cb, maar ik zie en lees overal dat kindjes tot de 4 maanden 5 flessen moeten...
IK SNAP ER NIKS MEER VAN!!!!!

het gaat wel goed maar ik vraag me toch af of het cb zich niet heeft vergist in de leeftijd van nina....zou wel dom zijn maar bij het cb weet je nooit he....hahaha

groetjes

hoi hoi

mijn zoontje is nu 3,5 maand en hij zit nu ook op 4 voedingen
hij krijgt meestal van
 7.00/11.30/4.00.8.00   en dan   de volgende dag weer
wij moesten het ook proberen van het cb
omdat hij het kwa gewicht al moes kunnen
en het gaat heel goed
hij krijgt ook om de dag een paar lepeltjes fuithapje   en het gaat het goed

kus diana mama van jeffrey 11-12

nou gelukkig dan ben ik dus niet de enige....
nina krijgt nog geen fruit maar zit er wel over te denken om er over een week of 2 ofzo mee te beginnen, ze is dan nog wel niet precies 4 maanden maar heb het idee dat ze er wel aan toe is....(dat heeft ze gezegd hihihi )
nou ja misschien dan iid beginnen met om de dag ofzo een paar lepeltjes..
ben iniedergeval blij dat er meer zijn die al zo vroeg op 4 voedingen zitten
groetjes

hoi

mag ik vragen hoeveel gram jullie kindjes wegen?
bij ons is het cb errug! voorzichtig en ze wachten overal erg lang mee.
ik wil gewoon dingen proberen (heb van het begin af aan mijn gevoel gevolgd en dat ging steeds prima).
marly heeft nu 5 voedingen, 6.00 u, 10.00 u, 14.00 u, 18.00 u, 22.00 u.
ik zou langzaam aan de laatste voeding willen verdikken en dan proberen of ze binnenkort 1 voeding kan laten vallen.
hoe hebben jullie dat gedaan en hoeveel gram moet een kindje volgens jullie cb wegen?

misschien kan ik wat met jullie "advies".

mejon (marly: 26-12-2006)

hoi
mijn   zoontje jeffrey weeht nu bijna 7 kilo
 ik geef overdag ook   3 keer 180 cc en s,avonds voor de laatse voeding tegen half 8   geef ik 210 cc en dat gaat hartstikke goed
ik geef ook comfort 1 voor spuugende kindjes en dat is ook dikker
 liefs diana en jeffrey 11-12

nina woog op 1 maart (toen ben ik voor het laatst bij het cb geweest) 5500 gram.
ze is wel weer veel gegroeid deze maand dus ik gok dat ze toch zeker boven de 6kg zit nu maar ik moet pas weer 19 april naar het cb dus ik moet nog ff wachten...

Anne vraagt soms 4 en soms 5 voedingen. Ze krijgt er nu ook een fruithapje bij.
De laatste keer dat ik bij het CB was, was ze 4 maanden en 5830 gram. Dit was eigenlijk te weinig, vandaar de fruithapjes nu iedere dag. Dit heeft geen invloed op haar drinkgedrag, maar ze krijgt zo wel voldoende binnen.  

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan