<p>Hallo Allemaal!<br />Ik ben nieuw hier op het forum Ik heb een vraag!<br /><br />Midden september heb ik poging 1 gedaan met mijn kersverse man. Ik ging er vanuit dat het wel even zou duren, aangezien dat is wat je overal ziet. Ik ben 23, mijn man 33.<br />Nu kreeg ik anderhalve week na de eisprong al symptomen; gevoelige borsten, vermoeidheid en versterkte reuk. Aangezien ik dit nog nooit had ervaren vermoede ik al wat. 2 dagen voor mijn nod werd alles alleen maar erger en kreeg er zelfs misselijkheid bij dus besloot ik een test te doen. Ik kreeg echt een superduidelijke streep! 2 dagen later, op mijn nod, heb ik nog een test gedaan en dat was nagenoeg een knaller. Die kon niet veel positiever.. <br />Als ik zulke resultaten google krijg ik veel hits over tweelingzwangerschappen. Nu ben ik zelf tweeling (2eiig, dit zit in de familie) en mijn man ook (1eiig, dus toeval?) Hoe groot zou deze kans zijn? Mijn symptomen worden alleen maar erger. Dat geeft ook wel weer zekerheid dat alles goed zit, maar ik zie overal veel minder knallende strepen op de 1e dag van nod! <br /><br />Wat zijn jullie ervaringen hiermee? </p>