4 weken 4 dagen zwanger

<p>Hallo Allemaal!<br />Ik ben nieuw hier op het forum :) Ik heb een vraag!<br /><br />Midden september heb ik poging 1 gedaan met mijn kersverse man. Ik ging er vanuit dat het wel even zou duren, aangezien dat is wat je overal ziet.  Ik ben 23, mijn man 33.<br />Nu kreeg ik anderhalve week na de eisprong al symptomen; gevoelige borsten, vermoeidheid en versterkte reuk. Aangezien ik dit nog nooit had ervaren vermoede ik al wat. 2 dagen voor mijn nod werd alles alleen maar erger en kreeg er zelfs misselijkheid bij dus besloot ik een test te doen. Ik kreeg echt een superduidelijke streep! 2 dagen later, op mijn nod, heb ik nog een test gedaan en dat was nagenoeg een knaller. Die kon niet veel positiever.. <br />Als ik zulke resultaten google krijg ik veel hits over tweelingzwangerschappen. Nu ben ik zelf tweeling (2eiig, dit zit in de familie) en mijn man ook (1eiig, dus toeval?) Hoe groot zou deze kans zijn? Mijn symptomen worden alleen maar erger. Dat geeft ook wel weer zekerheid dat alles goed zit, maar ik zie overal veel minder knallende strepen op de 1e dag van nod! <br /><br />Wat zijn jullie ervaringen hiermee? </p>

Oja, en ik heb nu ontzettende behoefte aan broodjes pindakaas en een glas melk. Terwijl ik echt nooooit melk drink.. :p Horen dat soort symptomen niet veel later te komen??

Hoi
Ik ben ook een tweeling..in mijn schoonfamilie komt het ook voor. Dit zegt niks over de symptomen die je hebt..ze zeggen ook dat het meestal een generatie overslaat. Ik krijg er gelukkig maar 1 ;)
De ene reageerd gewoon sneller dan de ander. Alleen een echo kan uitwijzen hoeveel het er zijn.
Gefeliciteerd en succes met de zwangerschap!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! De kwaaltjes willen volgens mij weinig zeggen. Ik maakte ook gelijk ontzettend veel hormonen aan. (Heb veel bloedtests gehad in het begin) maar gewoon zwanger van 1 kindje. Ik had erg graag een tweeling gewild maar ben hier uiteraard ook dolgelukkig mee!
Succes met je zwangerschap!

Symptomen zeggen volgens mij ook weinig.. ik ben tweeling en mijn man ook, en mijn zus heeft een tweeling gekregen, maar ik ben zwanger van 1 kindje.. het enige dat je kan doen is de eerste echo afwachten.. spannend hoor! En geniet maar van al dat gekke gedoe in je lijf, over 2 weken heb je miss weer hele andere symptomen, of juist helemaal niks.. het hoort er allemaal bij!

Ik had 5 dagen voor mijn menstruatie getest met een test die t eigenlijk pas deed vanaf de 1e gemiste menstruatie dag maar aangezien ik erg veel symptomen had gewoon getest en die was knal positief en momenteel 19 weken zwanger van een 1 eiige tweeling. 

Terug
Bovenaan