4 weken 6 dagen zwanger en zeer emotioneel

<p>Hoi</p><p>Ik ben 4 weken en 6 dagen zwanger en ben al de hele dag aan het huilen om van alles. Er komen weer allerlei dingen omhoog waar ik tranen met tuiten om huilen en dan denk k weer nou laat k daar ook maak even om huilen.. maar duurt nu al paar uur en vraag me af of dit normaal is? Bedoelen ze dit de moodswings? Is mijn eerste zwangerschap. Iemand ervaring willen delen? </p><p> </p><p>Groetjes </p>

Allereerst gefeliciteerd!!
Ik ben inmiddels 33+1 zwanger en heb vorige week 1,5 uur gehuild om 1 opmerking vanuit m’n man die ik normaal gesproken prima zou kunnen hebben..
Helaas is dat wat hormonen met je kan doen. De ene is extreem misselijk, de ander heeft vooral last van de hormonen en huilt veel en weer een ander heeft bekkenpijn. Zwangerschappen zijn zo verschillend.. heel eerlijk gezegd vind ik door m’n sterk reagerende hormonen het zwanger zijn echt niet altijd leuk, maar je kan het beter proberen te accepteren dan ertegen vechten of het wegstoppen, want uiteindelijk komt het er toch wel uit :) hopelijk zwakt het nog wel een beetje af voor je!

Terug
Bovenaan