4 weken en 2 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
hallo alle maal daar ben ik weer,

ik weet nu niet wat ik moet doen testen of niet, de meeste weten dat ik onregelmatig ben en wel om de maand oversla met me nod bij de gyn geweest volgens haar ben ik kern gezond,

heb nu sinds 3 dagen last van ongi pijnen niet heel de dag maar af en toe, maar nog steeds geen ongi, heb sinds vandaag een klein beetje witte afscheiding wat een beetje kleverig is,

wat kan dit zijn?

hoop op een antw

greetz suzette eerste kindje ronde 10

ja maar dan moet je toch bloeden? ik weet het niet hoor is me eerste kindje weet echt wat ik zou moeten doen testen of nie en zo ja nu of morgen ochtend

bedoel weet echt niet hoe of wat,

ik zeg bij mezelf w8 nog ff maja me vriend zit op eieren om maar zo te zeggen wordt soms zo gek van hem, dat ik er boos om wordt gek is dat he?\
\

kan iemand mij helpen please

niemand? of liggen de meeste al op bed?

ik ben zo wanhopig ik zou het niet meer weten wat ik zou moeten doen

greetz suzette

Hoi hoi,

Als je t zeker wilt weten zou ik morgenvroeg testen,succes meid!

ja dank je , maar weet niemand wat het anders kan zijn die pijn en zo?

he meid,

verveldend dat je zo in onzekerheid moet zitten met een onrgelmatige cyclus. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel gelezen dat die ongie pijnen ook een zwangerschap kunnen beteken. die hadden bv last van krampen ed maar geen ongie en die hebben posie getest. kijk het is geen garantie, want de andere kant van het verhaal is dat weer andere met die pijnen en krampen wel ongie werden. dus het blijft lastig.

de enige oplossing voor nu is indd morgen een testje wagen. ik zou zeggen zet hem op en laat ff een mega posie test zien.

succes.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan