4 weken en 2 dagen

Goedemorgen,

Vanmorgen vroeg een zwangerschapstest gedaan... en ja hoor ik ben zwanger!!
Of het besef er al echt is vraag ik me af, maar ben wel erg blij :D
In april ben ik gestopt met de pil, na 14 jaar de pil slikken. Er vanuit gaande dat het dus wel even zou duren. Maar niet dus haha.

Tis een rollercoaster aan emoties. Mijn vader is 31 mei overleden. De dag waarmee ik nu reken met mijn zwangerschap, aangezien dat mijn 1e ongesteldheid dag was.

Dat ik het mijn vader niet kan vertellen zoals je het een toekomstige opa zou moeten vertellen is moeilijk, maar ik ga er vanuit dat hij het al eerder wist dan wij :D

Nu lekker genieten van de gedachte dat we in maart ouders zijn van een mooi jongetje of meisje.

Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt??

Groetjes Dees




 
Hoi Dees,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het zal wel even dubbel zijn: het verdriet om je vader en de blijdschap van een aankomend kindje.

Wij willen wel weten wat het wordt, maakt het zoveel makkelijker met kleertjes zoeken en namen bedenken :)
 
Hallo Dees,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik weet hoe dubbel het kan zijn. Mijn beide ouders zijn overleden. Mijn vader in 2005 en mijn moeder afgelopen november. Ook ik zou het heel graag met hun willen delen. Maar ja, dat kan niet. Maar ergens op hun wolkje kijken ze mee!

Geniet lekker van je zwangerschap.

Wij willen niet weten wat het wordt. We laten ons verrassen.

Groetjes Westie
 
Dank jullie wel :D.

@ Westie, dat is nog veel zwaarder als je beide ouders bent verloren. Wat zal dat moeilijk zijn. Maar een troost is wel dat jullie kindje 2 beschermengels hebben die over hem/haar waakt.

Ik wil me ook laten verrassen wat het geslacht is. Maar moet het daar nog met mijn man over hebben. Krijg het idee dat hij daar wel hetzelfde over denkt. Het is wel makkelijk om het te weten, maar ik ben vrij dwars haha.
Veel mensen weten het tegenwoordig, voor mij reden genoeg om het niet te willen weten haha.

Mocht het bij de 20 weken echo per ongeluk toch zichtbaar zijn voor ons, zullen we er ook geen geheim van maken.

Groetjes Dees
 
Terug
Bovenaan