4 weken en 3 dagen zwanger, Steeds krampjes

<p>Hoi allemaal, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik heb een profiel aangemaakt omdat ik nogal onzeker ben over mijn zwangerschap. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Alleen heb ik steeds krampjes. Net of ik ongesteld moet worden. Hebben jullie dit ook? Of ook gehad? </p><p> </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Jep, heel herkenbaar, ik heb van de bevruchting tot zeker 10 weken menstruatiekrampen gehad en in het begin echt heel erg, werd er s'nachts wakker van.
Je baarmoeder begint te groeien direct na de bevruchting en dat zorgt voor de pijn/bandenpijn. De een voelt dat meer en sneller als de ander.
Maak je je er erg druk over kun je altijd bij de verloskundige terecht. 
Succes met je zwangerschap!!

Dankjewel! Dat is voor jou minder fijn maar voor mij fijn om te horen. Ik kwam er maandag per toeval achter dat ik zwanger was. Ik dacht namelijk dat ik ongesteld was aangezien ik bloede. En nu nog steeds. De VK zegt dat ik echt moet afwachten... Wat ik begrijp maar ik maak me best wel zorgen. Bang dat het mis is...

Hoi Sacha, aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik ben nu 5+4 weken zwanger, heb ook al 6 dagen last van bruin soms donker rood bloedverlies. 
Volgens de verloskundige is het geen reden voor paniek, waarschijnlijk komt het door de innestelling. Maar ook ik ben er onzeker over omdat het niet stopt.. Heb de hele dag door last van lichte krampjes in mijn onderbuik. De 1e echo krijg ik over 2 weken, dus afwachten.. 

Gefeliciteerd! Ja hoor, heel herkenbaar. Zeker de eerste weken van de zwangerschap kunnen de kwaaltjes heel erg lijken op menstruatie klachten. Ik dacht dat ik steeds ieder moment ongesteld zou worden. Niks aan de hand en het hoort erbij. Er verandert natuurlijk van alles in je lichaam en alles moet plaatsmaken voor de kleine. Dat kan je zeker voelen met krampjes.

Mogen jullie niet eerder komen voor een echo? Dat ik last had van bloedingen had ik gelijk de verloskundige gebeld en mocht ik meteen langskomen voor een echo. Nou was het bij mij wel als een soort menstruatie zoveel in een keer. En was ik toen al bijna 8 weken.. maar toch

Hoi dames! Dankjewel, jullie ook gefeliciteerd! :) ik krijg mijn eerste echo pas over 3 weken. Ben heel erg benieuwd ook naar jullie echo's, als jullie zijn geweest laten jullie het dan even weten? De verloskundige zij bij mij inderdaad precies hetzelfde. En inderdaad afwachten. Maar de weken duren dan heel lang. Eerder langskomen voor een echo heeft geen zin zei de VK, dan is er nog niks te zien. Dankjewel voor jullie gerustellende reacties. Ik voel me al iets beter nu. 

Terug
Bovenaan