4 weken en 6 dagen zwanger

<p>Hoi hoi. <br />Ik ben er vorige week zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben jeeeuj! Alleen voel ik mij zo niet. Geen klachten alleen savonds moe en last van een “opgeblazen” buik. Afgelopen woensdag de verloskundige gebeld en die vertelde volgens de berekening dat ik nu bijna 5 weken zou. Wij hebben onze eerste echo gepland staan op 13 mei. Voor mijn gevoel duurt dat nog zooo lang.. nog meer meiden die ongeveer zover zijn?? </p>

Hi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben volgens mijn eigen berekening nu 4 weken en 3 dagen zwanger!
Vorige week zondag hadden we een positieve test en afgelopen vrijdag de verloskundige gebeld.
Aankomende donderdag heb ik een telefonische intake en 11 mei de eerste echo. Ik kan ook niet wachten!
Heb verder ook nog geen symptomen behalve idd moe en soms een 'zwaar' gevoel in m'n baarmoeder.
Ik wil er niet teveel over nadenken maar denk ook elke keer, zal het allemaal wel goed zijn?!
Is dit je eerste zwangerschap??

Gefeliciteerd. Dan lopen we bijna gelijk leuk haha! Precies dat heb ik dus ook zal het allemaal wel goed zitten omdat er zo weinig symptomen zijn. Jaa bij mij is het de eerste zwangerschap bij jou ook?? 

Gefeliciteerd! 
Dat heb ik ook jaa elke keer ben ik bang dat er bloed zal zitten. Die krampjes heb ik ook jaa.. zo vervelend allemaal dat het nog zo lang duurt voor we de echo hebben. Hopelijk vliegt de tijd voor ons voorbij! 

Hey meiden!
Kaatjekaatje jij ook gefeliciteerd!
Wat toevallig.. Ik werk ook in de kinderopvan! Heb ook heeeeel veel tijd om na te denken.
Het is mijn tweede zwangerschap, heb een dochter van 3. Ik heb het toen helemaal niet zo ervaren als nu.. Heel gek. Nu ben ik er veel bewuster mee bezig ofzo, toen dacht ik geen moment aan dat het fout zou kunnen gaan, heerlijk onbevangen eigenlijk. In die paar jaar zoveel horror verhalen gehoord dat ik het pas durf te geloven als ik het op de echo zie.. 
Helaas kunnen we niks anders dan vetrouwen hebben in ons lichaam en vooral proberen om jezelf niet gek te maken. De kans dat het goed gaat is groter dan de kans dat het fout gaat ??

Terug
Bovenaan