4 weken en al een buik?

Hebben jullie dat ook al zo snel? Ik kan h`m ook echt niet meer inhouden..volgens mij ben ik nog maar een week of 4 zwanger maar (helemaal sàvonds) lijkt t wel 3 maanden..
Vandaag gewerkt en dan heb ik echt het idee dat mijn collega`s te al gaan zien..terwijl ik het pas met een maand of 3 wou vertellen..
kben benieuwd of dat bij jullie ook zo is..

groetjes Lianne
 
Hoi Lianne,

Doordat je baarmoeder en alles voorbereid wordt op de groei kunnen je darmen in de verdrukking komen. Hierdoor zet je buik op. In het begin lijk je echt een buikje te hebben en dat wordt dan weer iets minder. Om uiteindelijk lekker te gaan groeien.

Als ze ernaar vragen moet je maar gewoon zeggen dat je niet naar de wc kan ofzo en dat je buik daardoor is opgezet.

Syl
 
Hoi!!

Bedankt voor je informatie!!
Nou s`morgens valt t wel mee, sàvonds heb ik het erger..
wel een goede tip om te zeggen dat ik niet zo goed naar de wc kan.
Want anders gaan ze het volgens mij echt al zien!

groetjes lianne
 
Hoi!

Ik ken het probleem. Ben nu zes weken, maar mijn buik isnaar mijn gevoel al enorm. En ik eet ook echt niet meer ofzo. Het zal wel weer overgegaan, en anders maar niet... Dan maak ik er wel een mooi verhaal van over meer eetlust of... terugkerend schildklierprobleem! Het scheelt, daar heb ik zolang last van gehad, dat dat een geloofwaardige verklaring is voor alle klachten. En een mooi excuus om naar het ziekenhuis te gaan voor de echo!

Succes ermee! Ben benieuwd hoe het de komende weken gaat!
 
Goeie smoezen lees ik hier boven!!! Van de verlosk. had ik ook begrepen dat de darmen in het begin opzetten en dat het daarom lijkt alsof je buik groeit. Dit neemt inderdaad weer af en dan gaat je buik groeien. Greetz
 
Haha.. nee geen buik, maar wel enorme borsten! Mijn normale beha's zitten werkelijk waar voor geen meter meer! Dat belooft wat! Heb nu een ontzettend sexy (not) beha gekocht die mee gaat groeien.. we zullen zien hoeveel cupjes er nog bij gaan komen!
 
Terug
Bovenaan