4 weken en bloedverlies

<p>Hallo dames, </p><p>Sinds maandag positieve getest.</p><p>Maandag avond gevreeën. </p><p>Na het vrijen kreeg ik roze afscheiding wat daarna overging in helder rood bloed. </p><p>Het is nu al sinds maandag aan de gang. </p><p>Ik maak mij zorgen dat het mis is, weet ook niet of ik blij moet zijn.</p><p>De dagen duren lang en ben erg gespannen of het goed komt. </p><p>Heb geen last van krampen, wel een opgeblazen gevoel. </p><p>In mijn linkerzij heb ik het idee dat er toch wel wat zit ondanks de bloeding.  Verloskundige zegt dat ik moet afwachten,, ik kan pas vanaf 6 weken langs komen voor controle. </p><p>Zijn er dames die dit ook hebben gehad? </p>
 
Heb je echt veel helderrood bloed? En zitten er stolsels bij? 
ik heb met 8 wkn ook bloedingen gehad maar dat was wat bruiner en 2 dgn. 
zolang er geen stolsels bij zitten hoeft het niks te betekenen... spannend! 
 
Ik heb precies hetzelfde gehand. Kon ook niet bij de vk terecht, want voor 6 weken kunnen ze het hartje sowieso niet zien kloppen. Tegen mij zeiden ze toen: zolang het bloed niet vloeit en je geen heftige krampen hebt is er niets aan de hand. Een beetje kram hoort erbij, dat is je baarmoeder die groeit. Je baarmoeder is nu ook heel erg doorbloed, dus het is niet gek dat je soms wat bloed verliest. Ik heb het nog meerdere malen gehad en ben nu 12 weken zwanger van een hele blije baby. 


Al is het moeilijk, probeer je niet te veel zorgen te maken. Hopelijk mag je een vroege echo en zie je daar een mooi hartje ❤️
Sterkte! 
 
Kan heel goed gevolg zijn van je baarmoedermond die nu heel goed doorbloed is en met t vrijen kan er dan soms een bloedvaatje springen. 
Ik weet hoe ellendig je je voelt, ik had namelijk vrijdag een bloeding, schrok me kapot(ben nu 5 en halve week). Maar als het niet doorzet en je krijgt geen pijnlijke toenemde krampen dan is het wss gewoon een bloeding, en niet erg. 
 
Ik merk dat ik minder geniet en meer zorgen maak, wat voor mij hielp was praten over positieve dingen zoals hoe zullen we de babykamer inrichten en namen verzinnen etc. Probeer positief te blijven! 
Wanneer heb je je eerste echo?
 
Als het geen helderrood is of er echt uitloopt of als je geen krampen hebt dan zou ik me niet al te veel zorgen maken maar je kan natuurlijk altijd de verloskundige bellen om je gerust te stellen 
 
Terug
Bovenaan