4 weken na MK positieve ovulatietest

Hallo allemaal.

Wie maakt hetzelfde mee of kan iets zinnigs zeggen over de situatie waar ik nu in zit?

2 december heb ik een miskraam gehad na 7 weken.
Toen ik 4 december naar de verloskundige ging, kon ze al niets meer zien. De verdere miskraam is als een soort menstruatie verlopen. Gelukkig nergens last van gehad. Behalve dat het emotioneel iets met je doet.

Gister, 27-12, tot mijn verbazing een positieve ovulatietest gehad. Gister en vandaag seks gehad (het woord klussen vind ik echt niet te doen :))

Zou het echt kunnen dat ik nu al weer zwanger kan raken? Tussen MK en ovulatie is er dus geen menstruatie geweest.

Over twee weken kan ik gaan testen. Super spannend...

 
Reina, ja zeker kan dat! ik heb op 6 oktober jl een miskraam gehad en had 6 weken later alweer een positieve test in handen. Geen menstruatie tussendoor gehad. (Helaas liep dit alleen weer op een miskraam uit.)
Maar het kan dus! Ik hoop het voor je! :)
 
Wat verdrietig Rozemarijn. Denk je dat dit met de snelheid van zwanger worden te maken had of een andere oorzaak?
Hopelijk lukt het jullie binnenkort wel. 
 
Reina, volgens de verloskundige kan dat het niet zijn. Heb na de miskraam een echo gehad, en alles was schoon. De vk zegt je mag gewoon gelijk weer zwanger raken. Je raakt weer zwanger wanneer je lichaam er weer klaar voor is.
 
 
Het was mijn derde miskraam in een halfjaar tijd dus zijn nu door naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. 
 
Terug
Bovenaan