4 weken overtijd, help?

A

Anoniem

Guest
Nadat ik een miskraam heb gehad in aug, ben ik nu 4 weken overtijd, ik heb na 2 weken een test gedaan, die nleek negatief! Nu 2 weken verder heb ik nog steeds mijn menstruatie niet gehad.
Ik heb wel wat klachte, zoals misselijk, zeer gevoelige borsten en af en toe wat lage buikpijn.
Omdat de test negetief blijkt te zijn, is de kans, denk ik, zeer klein dat ik toch zwanger zou zijn....
Heeft iemand ervaring met deze situatie? Ik hoor graag van jullie....

Hoi Jani79,

Ik heb geen ervaring met deze situatie, maar het kan zijn dat door je hormonen je cyclus van slag is en de menstuatie later komt. Want als je overtijd bent kun je na een paar dagen testen en als je dan niet zwanger bent wordt je gewoon ongi.

Heel veel succes en sterkte!

Groetjes Vic

hey

ik had na mijn miskraam ook een rare cyclus, dat was maar 1 maand en toen zat het al weer goed.
ik was dan ook snel weer zwanger, het kan echt 2 kanten op nu!
afwachten vrees ik!

liefs en succes meid!

he meis, je cyclus kan heel raar lopen , omdat je lichaam een opdonder heeft gehad en daar moet je lichaam even van bij komen, wat ook kanwezen en ik hoop het niet voor je dat je weer een miskraam heb, bij mij was dat ook zode eerste miskraam, ik slikte toen nog de pil en had wel allekwaaltjes, toch maar even testen en die gaven ook negatief aan , ook overtijd, en opeens had ik heel erg veel pijn in mijn buik en daarna ging vloeien ( niet gelijk 1 a 2 dagen later) en de kwalen waren weg.

Dus ik zou nog even afwachten anders je HA bellen en uitleggen misschien mag je bloedtesten, ik weet niet welke test je gebruikt, maar over het algemeen is de clearbleu betrouwbaar. ik gebruik altijd de digitale die geeft gewoon aan zwanger of niet zwanger in plaats van streepjes.

heel veel sterkte en hoop voor je dat je als nog zwanger bent,

groetjes mama van sharon

he meis, je cyclus kan heel raar lopen , omdat je lichaam een opdonder heeft gehad en daar moet je lichaam even van bij komen, wat ook kanwezen en ik hoop het niet voor je dat je weer een miskraam heb, bij mij was dat ook zode eerste miskraam, ik slikte toen nog de pil en had wel allekwaaltjes, toch maar even testen en die gaven ook negatief aan , ook overtijd, en opeens had ik heel erg veel pijn in mijn buik en daarna ging vloeien ( niet gelijk 1 a 2 dagen later) en de kwalen waren weg.

Dus ik zou nog even afwachten anders je HA bellen en uitleggen misschien mag je bloedtesten, ik weet niet welke test je gebruikt, maar over het algemeen is de clearbleu betrouwbaar. ik gebruik altijd de digitale die geeft gewoon aan zwanger of niet zwanger in plaats van streepjes.

groetjes mama van sharon

groetjes mama van sharon

sorry mijn pc bleef hangen dus dacht dat die niet kon plaatsen

Dank jullie voor je reactie's....
vanmorgen toch weer een test gedaan.
Positief....kan het bijna niet geloven!

nou maar hopen da het goed gaat!
Liefs, Jackie

Terug
Bovenaan