4 weken overtijd testen negatief wel zwangerschapssymptomen

Marijke De boer

New member
hallo allemaal,

een jaar geleden ben ik gestopt met de pil.

Nu precies een jaar later is mijn cyclus nog zo onregelmatig als het maar kan. Mijn laatste menstruatie van 16 april heb ik overgeslagen. Hoe dit kan, ik heb geen idee. Ik ben dus 4 weken over tijd.

we zijn aan het klussen voor onze kinderwens, maar de zwangerschapstesten zijn tot nu toe negatief.

gisteren bij de huisarts geweest, die wil voor mijn eigen gemoedsrust een inwendige echo doen. Maar hij zegt zeker te weten dat ik niet zwanger ben aangezien de testen tegenwoordig heel nauwkeurig zijn.

Ik heb steeds kleine krampjes en lichte pijntjes in mijn onderbuik. Ook ben ik enorm moe en heb ik vaak hoofdpijn.

Is er echt geen kans dat ik zwanger ben?

Is er iemand die deze klachten herkend?

Groetjes
 
<p style="text-align: left;">Hoi Marijke de boer,</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb het zelfde als jou ben nu bijna drie maanden overtijd 4 juni drie maanden.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben in augustus gestopt met de de pil en ook ik ben heel onregelmatig ongesteld loop nu bij de gyno en 2 juni krijg ik de uitslag en ook ik ben niet zwanger!  Ik snap het ook even niet meer heb een tijd bruine afscheiding gehad en ook buikpijnen en steken en twee keer een lichte bloeding dus ik dacht ow nu komt het maar helaas.</p>
<p style="text-align: left;">sterkte.</p>
 
Terug
Bovenaan