4 weken overtijd...

A

Anoniem

Guest
Nadat ik een miskraam heb gehad in aug, ben ik nu 4 weken overtijd, ik heb na 2 weken een test gedaan, die nleek negatief! Nu 2 weken verder heb ik nog steeds mijn menstruatie niet gehad.
Ik heb wel wat klachte, zoals misselijk, zeer gevoelige borsten en af en toe wat lage buikpijn.
Omdat de test negetief blijkt te zijn, is de kans, denk ik, zeer klein dat ik toch zwanger zou zijn....
Heeft iemand ervaring met deze situatie? Ik hoor graag van jullie.... Jackie

Hoi Jackie,
Het grappige is dat ik in de zelfde situatie zit als jij alleen heb ik dan geen miskraam gehad.
Ik heb mijn laatste menstruatie gehad op 22 nov en daarna is er niks meer gebeurt en nu beginnen bij mij ook al die klachten en de meeste herken ik van mijn 1e zwangerschap.
Ook ik heb me al suf gekocht in testen maar die zijn allemaal negatief :-( dus vorige week toch maar bij de dokter geweest en een bloedtest gedaan ook deze was negatief.
Zelf heb ik zeer sterk het gevoel dat ik wel zwanger ben maar weet nu ook geen verdere mogelijkheid om er achter te komen...denk dat ik maar gewoon moet afwachten...hoe erg ik dat ook vind!!

Ik wens je heel veel sterkte en misschien hebben we nog wat aan tips van elkaar ;-)

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan