4 weken zwanger en bloed bij ontlasting

<p>Hi, Normaal niet van de forums maar ben toch een beetje einde raad en onzeker. Gisteren superblij met een positieve test (eindelijk na 4 jaar!) maar bij eerste ontlasting en daarna 3x naar de wc te zijn geweest steeds beetje bloed. Heb geen mega krampen maar wel wat steekjes net als afgelopen dagen. Weet iemand of dit verontrustend is? Ik hoop zo dat het nog goed zit.</p><p>alvast bedankt!! </p>
 
Weet je zeker dat dit bij je ontlasting zit. 
Zo ja kan je een beetje knap naar de wc?Ook rommelige darmen kunnen steken geven.
Zou best zijn dat je aambeien hebt inwendig. Er gaat veel verschuiven in de buik om plek te maken voor alles. Daarnaast genoeg water blijven drinken en vezelrijke voeding eten.
Als de ontlasting moeite blijft geven kan je altijd even bij de huisarts wat halen, mochten de huis tuin en keuken middeltjes niet werken.
Daarnaast was ik zeer dankbaar voor de tabletjes voor aambeien curanol en voor de uitwendige de zalf. Overal te koop en baby vriendelijk, deze werd aangeraden door de verloskundige.
 
 
Hi thanks voor je reactie. Sorry voor de verwarring maar het komt vanuit mijn vag... maar het kwam toen ik naar de wc ging. En daarom maar ik me zorgen. Hoe weet ik of dit het begin is van een mk of toch onschuldig is...? :(
 
Dat weet je helaas niet. Hoe ver zou je zwanger zijn? Net 4 weken denk ik? 
Afwachten of het daarbij blijft, of dat het bloedverlies erger wordt en dan is het een miskraam of verlate menstruatie. Ik duim voor je dat het goed zit. Een beetje bloedverlies hoeft geen probleem te zijn, maar als het op een menstruatie gaat lijken met evt stolsels, is het waarschijnlijk foute boel. 
Heb je alleen bloedverlies als je op de wc zit of ook tussendoor?
 
Dat weet je helaas niet. Hoe ver zou je zwanger zijn? Net 4 weken denk ik? 
Afwachten of het daarbij blijft, of dat het bloedverlies erger wordt en dan is het een miskraam of verlate menstruatie. Ik duim voor je dat het goed zit. Een beetje bloedverlies hoeft geen probleem te zijn, maar als het op een menstruatie gaat lijken met evt stolsels, is het waarschijnlijk foute boel. 
Heb je alleen bloedverlies als je op de wc zit of ook tussendoor?
 
Thanks, lief! Helaas lijkt het niet minder te worden. Kun je verlaat ongesteld worden als je positief hebt getest? Ik heb een traject van ovulatie inductie, misschien de andere eitjes die afgestoten worden, geen idee of dat kan. Morgen even bellen. 
 
Hoi, ik ben ook rond de 4 weken en het precies hetzelfde.
vanaf de 11de positief getest, snachts wat gebloed maar mn testen bleven positief. 

Eergister uit bezorgdheid de huisarts gebeld, ze zei dat het niet erg is zolang het niet dagenlang aanhoudt, ik heb nu af en toe nog wat rood/ bruinig (oud bloed) maar mijn testen lopen goed op!
Ik ga morgen voor het eerst de verloskundige bellen en ga voor de zekerheid toch nog een keertje vragen.
Liefs
 
 
Owke sorry dit was me niet duidelijk. Dit kan van alles zijn.
Een voorbode als het aanhoud voor een miskraam maar hoeft ook zeker niet. Is het alleen als je naar het toilet gaat of niet bijv.
Heb je gemeenschap gehad, nies je hard ( contactbloedingkje, je baarmoedermond is extra doorbloed).
Er kunnen allerlei redenen zijn, zolang het niet helder rood is en heel veel zou ik me ook nog niet zo'n zorgen maken. 4 weken is nog pril, maar duim op het beste, wat kan je, je dan ook onzeker voelen.
Suc6!
 
Terug
Bovenaan