4 weken zwanger: kleine steekjes links

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben nu circa 4 weken zwanger en al allerlei symptomen. Ik heb zeker last van mijn darmen nadat ik gegeten heb en winderigheid. Nu voel ik linksonder (denk boven mijn blaas) kleine steekjes. Kan dit te maken hebben met mijn eierstokken? Ik voel het af en toe ook wel eens rechts, maar voornamelijk links. </p><p>Verder heb ik ook last van buikkrampen en kleine speldensteekjes maar dat hoort er denk ik bij. </p>

Ik had die steken links ook aan het begin van mijn zwangerschap. Dit heeft ongeveer tot week 14 geduurt, niks om je zorgen over te maken dus! Krampjes pijntjes en steekjes horen er nou eenmaal bij 

Gefeliciteerd! Ik ben ook 4 weekjes zwanger nu. Afgelopen zondag was mijn NOD, dus dan zou ik nu 4 weken + 4 dagen zijn. Ik heb die steken ook heel erg. Ben steeds bang dat ik een miskraam krijg omdat dat nou eenmaal regelmatig voorkomt zo vroeg. Echter zegt een snelle Googlezoek dat ik me niet zo'n zorgen moet maken en gewoon moet genieten, dus dan proberen we dat maar haha.

Heb je ook andere symptomen? Ik zelf heb gister al zwangerschapsbh's moeten kopen omdat mijn borsten zo'n vreselijke pijn doen. Niet alleen eraan zitten doet pijn, maar lopen ook en wanneer de douchestraal erop komt ook... Ik jank ook continu en ben wat misselijk, hoewel dat nog wel te overzien valt. Oja, en ik heb continu honger. Ik word zelfs snachts wakker van de honger en dan doet het gewoon pijn in mijn buik zo erg...
Is dit je eerste zwangerschap? 

Gefeliciteerd met je zwangerschap en heel herkenbaar ik heb ook steken links opgeblazen gevoel in mijn buik. En misselijk. Het is mijn 2e zwangerschap bij de eerste had ik al heel snel een buikje wat moeilijk te verbergen was en ook nu is die er al alleen ik wil wel echt nog mijn mond dicht houden dus zeer lastig. Probeer vooral te genieten hoort er allemaal bij je lichaam zit nu vol met hormonen en de een kan er meer last van hebben dan van de ander. Ik ben nu 5 weken en 1 dag en heb 4 september de eerste afspraak dat vindt ik nog het aller spannendste omdat je dan echt een bevestiging krijgt dat alles goed is 

[quote quote=10234174]Gefeliciteerd! Ik ben ook 4 weekjes zwanger nu. Afgelopen zondag was mijn NOD, dus dan zou ik nu 4 weken + 4 dagen zijn. Ik heb die steken ook heel erg. Ben steeds bang dat ik een miskraam krijg omdat dat nou eenmaal regelmatig voorkomt zo vroeg. Echter zegt een snelle Googlezoek dat ik me niet zo’n zorgen moet maken en gewoon moet genieten, dus dan proberen we dat maar haha. Heb je ook andere symptomen? Ik zelf heb gister al zwangerschapsbh’s moeten kopen omdat mijn borsten zo’n vreselijke pijn doen. Niet alleen eraan zitten doet pijn, maar lopen ook en wanneer de douchestraal erop komt ook… Ik jank ook continu en ben wat misselijk, hoewel dat nog wel te overzien valt. Oja, en ik heb continu honger. Ik word zelfs snachts wakker van de honger en dan doet het gewoon pijn in mijn buik zo erg… Is dit je eerste zwangerschap?[/quote]
Gefeliciteerd!! Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger, dus we lopen bijna gelijk. 
Ik had eigenlijk al een week voor mijn NOD veel symptomen, maar wat ik voornamelijk heb is continu honger en als ik niet eet word ik misselijk, maagzuur, later op de dag krijg ik rugpijn, ik heb denk ik al bandenpijn en een opgeblazen gevoel. Dat van je borsten herken ik wel maar ik heb niet zo erg, lijkt me heel vervelend! 
Mijn buik is ook al vrij opgezet en ik kan dus mijn normale spijkerbroeken niet meer aan. Kledingcrisis -_- 
Ja dit is mijn eerste zwangerschap. Super spannend allemaal! En bij jou? 

[quote quote=10234100]Ik had die steken links ook aan het begin van mijn zwangerschap. Dit heeft ongeveer tot week 14 geduurt, niks om je zorgen over te maken dus! Krampjes pijntjes en steekjes horen er nou eenmaal bij[/quote]
Dankjewel voor je reactie. Ik maakte me al zorgen dat het niet goed zat. 

[quote quote=10234176]Gefeliciteerd met je zwangerschap en heel herkenbaar ik heb ook steken links opgeblazen gevoel in mijn buik. En misselijk. Het is mijn 2e zwangerschap bij de eerste had ik al heel snel een buikje wat moeilijk te verbergen was en ook nu is die er al alleen ik wil wel echt nog mijn mond dicht houden dus zeer lastig. Probeer vooral te genieten hoort er allemaal bij je lichaam zit nu vol met hormonen en de een kan er meer last van hebben dan van de ander. Ik ben nu 5 weken en 1 dag en heb 4 september de eerste afspraak dat vindt ik nog het aller spannendste omdat je dan echt een bevestiging krijgt dat alles goed is[/quote]
Dankjewel, jij ook!!! 
Gelukkig ben ik dan niet de enige. Maakte me al best zorgen. Ik heb ook al een buikje en 's avonds is het nog erger, dan lijk ik gewoon al 15 weken zwanger. Ik pas mijn broeken ook niet meer want ze gaan niet meer dicht. Dus dat wordt losse kleding dragen. Het is wel heel moeilijk om het stil te houden want je wil het natuurlijk super graag van de daken schreeuwe, maar er kan nog zoveel gebeuren! 
Laten we hopen op een succesvolle zwangerschap!! 

[quote quote=10234190] Gefeliciteerd!! Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger, dus we lopen bijna gelijk. Ik had eigenlijk al een week voor mijn NOD veel symptomen, maar wat ik voornamelijk heb is continu honger en als ik niet eet word ik misselijk, maagzuur, later op de dag krijg ik rugpijn, ik heb denk ik al bandenpijn en een opgeblazen gevoel. Dat van je borsten herken ik wel maar ik heb niet zo erg, lijkt me heel vervelend! Mijn buik is ook al vrij opgezet en ik kan dus mijn normale spijkerbroeken niet meer aan. Kledingcrisis -_- Ja dit is mijn eerste zwangerschap. Super spannend allemaal! En bij jou?[/quote]Ik heb het gevoel dat ik ook een opgeblazen buik heb, maar ik ben ook op vakantie en heb daardoor altijd wat last van obstipatie, dus kan best zijn dat ik strakjes weer plat ben haha. Dit is mijn eerste geplande zwangerschap, ik ben een aantal jaren geleden per ongeluk zwanger geworden. Mijn situatie was toen erg naar (net uit huis gezet, geen stabiele basis, net nieuwe relatie met iemand die al 2 jonge zoontjes had waarvan 1 toen heel veel aandacht vergde) waardoor ik die zwangerschap bij 5,5 week beëindigd heb... Daardoor nu ook wel een dubbel gevoel, maar deze zwangerschap voelt wel heel anders. Ik denk ook doordat er nu veel minder stress is.Mijn symptomen zijn ook anders dan de vorige keer. Vorige keer had ik wel wat last van mijn borsten maar veeel minder dan nu, waarintegen de misselijkheid niet vol te houden was, ik kon mijn bed niet uit en was zelfs een keer out gegaan doordat ik er zo ziek van was. Ik merk deze keer dat er ook gewoon een groot verschil in zit met hoe ik ermee omga. Doordat er vorige keer zoveel stress was, kon ik het gewoon niet handelen. Nu sta ik met kriebels in mijn buik op waardoor ik veel misselijke vlagen gewoon kan negeren.Ben jij bang voor de bevalling? Ik ben allergisch voor verdovingen dus zal ik het puur natuur moeten doen, op de 1 of andere manier voel ik hier helemaal geen angst of spanning voor... Misschien komt dat nog wanneer mijn buik zo groot is dat ik niet meer in onze douchecabine pas hoor, maar voor nu nog niet.Waar ik wel heel veel last van heb is mijn vreselijke humeur. Ik ben een monster. Ik heb vandaag handdoeken door de tent gegooid doordat ze op mijn schoenen lagen, heb ze toen weer netjes opgevouwen omdat ik me bedacht dat ik onredelijk was, toen kon ik er wel om lachen en ineens begon ik keihard te janken. Dit was allemaal in 2 minuten en zo gaat het de hele dag door

Terug
Bovenaan