4 weken zwanger van 2e bandenpijn?

Hallo dames!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben ongeveer 4 weken zwanger van de 2e en heb sinds een paar dagen maar vandaag nog meer pijn in mijn onderbuik. Het zijn geen menstruatie krampen maar echt alsof de baarmoeder groeit of de banden oprekken. Als ik ga zitten (het moment dat ik de bank raak zeg maar?) schiet er een steek doorheen en verder beetje zeurderig met steken erdoorheen, vooral 's avonds. Het is niet zo erg dat ik er krom van lig maar wel ff denk van oeh dat doet zeer. Kan het nu al bandenpijn/groeipijn zijn of toch iets anders?
 
Hallo,
Heel herkenbaar! Doordat ik de eerste weken ook last had van bandenpijn had ik eigenlijk direct het idee: hé ik ben zwanger! Bij mijn eerste zwangerschap begon bandenpijn pas rond de 20 weken maar hierdoor herkende ik dit gevoel direct in deze zwangerschap.
In deze zwangerschap heb ik hier eerst een paar weken last van gehad, waarna het tot ongeveer 20 weken weer weg was. Daarna begon het weer en nu nog steeds (30 weken).

Liefs
 
Bedankt voor je geruststellende berichtje! Je maakt je toch gelijk een beetje zorgen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook pas rond de 20 weken dus herkende het wel idd maar wist niet dat het al zo vroeg in de zwangerschap kon gebeuren. Ik ben opgelucht en zie het al iets positiefs dat het goed gaat ??.

Liefs
 
Terug
Bovenaan