4 weken zwanger. Zaterdag NOD. Meer mensen symptomen?

A

Anoniem

Guest
Ik ben op 9 maart gestopt met de pil en zit in mijn 2 maand/poging om zwanger te raken. Mijn cyclus is 28 dagen.

Ik heb aanstaande zaterdag mijn NOD en ik voel van alles..

Ik heb zere tepels en blauwe aderen op mijn borsten. Ik ben 's ochtends vreselijk misselijk, heb geen trek in eten en kan geen koffie zien terwijl ik daar normaal verzot van ben.. Verder hebben ik steken rechts onder in mijn buik en ben enorm moe! Vreselijk zware oogleden op het werk :( Ook droom ik enorm raar en barbaars. Ik heb vanmorgen een test gedaan (4dagen voor NOD) en deze was uiteraard negatief. Ik weet dat het erg vroeg is, maar nee heb je en ja kun je krijgen ;)

Hebben meer mensen vreemde symptomen voor de NOD?

Spannend he, soms kan je lichaam je zo voor de gek houden en allerlei rare dingen met je doen. Nog andere symptomen erbij gekregen? Onzekerheid alom.

Voor mij is zondag mijn nod. Bij de eerste zwangerschap die mis is gelopen had ik vlak voor nod ineens dat ik het bloedheet had, nu heb ik dat weer. Oef, wat spannend.

Ja vreselijk spannend. Heb ook erg last van tegenstrijdige gevoelens, enerzijds twijfel ik erover of het niet te vroeg is en anderzijds wil ik het dolgraag. Symptomen zijn sinds vandaag een stuk minder, wel nog wat blauwe aderen op mijn borst en heb het constant enorm koud, wordt er snachts zelfs wakker van terwijl ik onder mijn winterdeken lig. Ik heb meer honger ook nu, niet meer misselijk en buikpijn stuk minder dus heb het vermoeden dat ik zaterdag gewoon ga menstrueren.

Wat voor  symptomen heb jij verder? Erg vervelend voor je/jullie dat je eerste zwangerschap is misgegaan.. Na hoelang is dat geweest?

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Ook zijn veel zwangerschap symptomen dezelfde als van het ontpillen. Ik duim voor je.

Helaas dacht ik ook vaak zou het deze maand raak zijn omdat mijn lichaam mij ook steeds voor de gek hield. Ik had ook last van pijnlijke borsten, misselijk, buikpijn enz.

Ik weet het inderdaad MichelleNicky, ik ga er nu ook vanuit dat het loos alarm is en de symptomen door het ontpillen komen. Ook nemen de symptomen nu in hart tempo af. In 2 pogingen zwanger zou ook wel erg snel zijn en ik heb geen haast.

Ben je ook bezig om zwanger te raken?

Fleurtje xx ja je weet het maar nooit elk lichaam is anders. Het zou heel leuk zijn zo snel.

Ja ik probeer ook zwanger te worden. Ik ben in januari gestopt met de pil. Mijn eerste menstruatie kwam na 43 dagen en mijn 2de na 37 dagen. Dus ik wacht geduldig af.

Ja zou zeker leuk zijn, rustig afwachten meer kan ik niet doen. Het is echt bizar hoe langzaam een dag/week kan gaan haha. Gelukkig is mijn menstruatie wel heel regelmatig, je komt je klok erop gelijk zetten.

Wanneer verwacht je jouw NOD?

Fleur xx ja wat duren de dagen dan lang he. Ik ben er te erg mee bezig waardoor ik ook altijd alles erg sloom vind gaan. Dat is wel fijn dat je weet wanneer je menstruatie komt. Dat heb ik helaas niet. Bij mij was 15 april mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dus nu afwachten wanneer de volgende komt.

Terug
Bovenaan