4 weken zwanger

<p style="text-align: left;">even een vraag...</p><p>ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger en heb al een paar dagen last van krampen in me onderbuik.. en voel me zo opgeblazen...</p><p>blijft dit lang aan houden? of moet ik voor de zekerheid de vk bellen?</p>

Hoii 
de krampen die je voelt houd kunnen je banden zijn maar het kan ook even goed nog innestelingpijn zijn. Het zou ook kunnen zijn dat je wat bruine afscheiding verliest. Dit heb ik zelf nog nooit gehad. Maar mocht je dat krijgen moet je niet schrikken. Ik had tot ongeveer 12 weken last van echte krampen. Maar de bandenpijn heb ik gehouden. Ik ben nu inmiddels 31 weken. Mocht je twijfelen gewoon je VK bellen. Daar zijn ze voor !!   

Ik ben nu 11 weken zwanger en ben nu sinds een week ongeveer van die krampen af.. het maakte mij ook ongerust en ben ervoor naar de verloskundige geweest maar alles was goed op de echo.. 
er gebeurt zoveel in je lichaam nu, eigenlijk best logisch dat je dat merkt.
maar als je het echt niet vertrouwd gewoon belle .. daar zijn ze voor

He!
Het hoort er gewoon bij. De krampen had ik ook dat zijn inderdaad je banden. En ik voel me al 12 weken opgeblazen. Haha. Alles is tot nu toe goed en de vk zegt dat het er bij hoort. 
Succes! 

Terug
Bovenaan