4 wkn 6 dagen zwanger en 2 dagen bloedverlies. (Graag alleen positieve verhalen)

<p style="text-align: center;">Lieve dames,</p><p style="text-align: center;">De topic zegt al genoeg denk ik.. kan ook niet slapen?</p><p style="text-align: center;">Ik weet dat het alle kanten op kan en lees overal negatieve verhalen. Maar ik ben opzoek naar positieve verhalen die mij kunnen opbeuren.</p><p style="text-align: center;"> Ik ben 4 weken en 6 dagen in verwachting en sinds 2 dagen heb ik bloedverlies. Eergisteren begon het met slijm en een bloed-sliertje wat ik kon schoon vegen met een wc papiertje. Gisteren werd het steeds meer ook met bloedstolsels en ging soms gepaard met buikpijn. De pijn kon ik stillen met paracetamol en een kruik. Vandaag heb ik helemaal geen last gehad van hevige buikpijn en ook geen kruik of pijnstillers. Wel heb ik weer gevloeid niet zoveel als gisteren maar toch. Mijn onderrug, onderbuik, lies(ter hoogte van linker eierstok), borsten zijn nog zeer gevoelig. En iets in me zegt dat ik nog zwanger ben. </p><p style="text-align: center;">Vk ook gebeld en ze vertelde dat het beide kanten op kan gaan. Heb over ruim 2 weken een afspraak staan en dan weten we meer. Tot die tijd moeten we wachten en het op ons af laten komen. </p><p style="text-align: center;">Heb je iets soortgelijks meegemaakt of ken je iemand die zoiets heeft meegemaakt bij wie de zwangerschap goed is verlopen? Graag alleen positieve reacties a.u.b. </p><p style="text-align: center;">liefs, MavanJay</p><p> </p><p style="text-align: center;"> </p><p> </p><p style="text-align: center;"> </p>

Beste MavanJay,
Ik heb bij ongeveer 5 weken ook een behoorlijke bloeding gehad. Die duurde 1.5 dag. Ik dacht ook dat het helemaal mis was. Ik mocht een week later voor een echo komen en toen zagen we een mooi vruchtje met een kloppend hartje. Ik snap je gevoel, die onzekerheid en het wachten tot je meer weet of het goed zit. Maar zoals je leest, het kan ook de goeie kant op gaan. Ik hoop dat jij ook snel een mooie/goeie echo te zien krijgt.

Liefs essie.

Ik heb bij 8 weken een hele grote bloeding gehad dat het er echt uit stroomde ben toen ook met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Daar meteen een echo gehad en zagen we een kloppend hartje.
Nu is onze dochter alweer 17 maanden.

Lieve dames,
Bedankt voor jullie reacties. Fijn om te lezen dat het ook echt anders kan gaan. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook behoorlijk veel bloed verloren in het eerste trimester. Ben daarvoor ook opgenomen in het ziekenhuis. Daardoor kijk ik er nu toch anders aan.
Maar je blijft in het ongewisse ookal zegt mijn lijf dat ik nog in verwachting ben.
Ik zou wel met ca. 6 weken bij de vk terecht kunnen, maar dat wilde ik toen niet omdat je dan ook kans hebt dat je het hartje nog niet kan horen/ zien. Vandaar met 7 weken een afspraak staan. 
Liefs MavanJay❤

Lieve dames,
Bedankt voor jullie reacties. Fijn om te lezen dat het ook echt anders kan gaan. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook behoorlijk veel bloed verloren in het eerste trimester. Ben daarvoor ook opgenomen in het ziekenhuis. Daardoor kijk ik er nu toch anders aan.
Maar je blijft in het ongewisse ookal zegt mijn lijf dat ik nog in verwachting ben.
Ik zou wel met ca. 6 weken bij de vk terecht kunnen, maar dat wilde ik toen niet omdat je dan ook kans hebt dat je het hartje nog niet kan horen/ zien. Vandaar met 7 weken een afspraak staan. 
Liefs MavanJay❤

[quote quote=10111200]Tot 19 weken heb ik gebloeid, elke keer weer super onzeker. Bleek de placenta aan de onderkant te liggen.[/quote]
@anoniem: bedankt voor je reactie! Hoe zag je bloed eruit? Was het elke dag of onregelmatig? Veel/weinig, donker/licht, met of zonder stolsels? En heeft de dokter daar toen iets aan gedaan? Of ging het zelf over?
Liefs MavanJay

Ik heb mijn gehele zwangerschap last gehad van bloedingen ... Mijn kleine meid is morgen alweer 12 weken oud.
De bloedingen werden bij mij veroorzaakt doordat bij de 2de de pomp gebruikt is tijdens de bevalling. Dat heeft littekens achter gelaten op mijn baarmoedermond. Die gingen bij zwaar werk of niezen/overgeven/hoesten weer bloeden.

Terug
Bovenaan