<p style="text-align: center;">Lieve dames,</p><p style="text-align: center;">De topic zegt al genoeg denk ik.. kan ook niet slapen?</p><p style="text-align: center;">Ik weet dat het alle kanten op kan en lees overal negatieve verhalen. Maar ik ben opzoek naar positieve verhalen die mij kunnen opbeuren.</p><p style="text-align: center;"> Ik ben 4 weken en 6 dagen in verwachting en sinds 2 dagen heb ik bloedverlies. Eergisteren begon het met slijm en een bloed-sliertje wat ik kon schoon vegen met een wc papiertje. Gisteren werd het steeds meer ook met bloedstolsels en ging soms gepaard met buikpijn. De pijn kon ik stillen met paracetamol en een kruik. Vandaag heb ik helemaal geen last gehad van hevige buikpijn en ook geen kruik of pijnstillers. Wel heb ik weer gevloeid niet zoveel als gisteren maar toch. Mijn onderrug, onderbuik, lies(ter hoogte van linker eierstok), borsten zijn nog zeer gevoelig. En iets in me zegt dat ik nog zwanger ben. </p><p style="text-align: center;">Vk ook gebeld en ze vertelde dat het beide kanten op kan gaan. Heb over ruim 2 weken een afspraak staan en dan weten we meer. Tot die tijd moeten we wachten en het op ons af laten komen. </p><p style="text-align: center;">Heb je iets soortgelijks meegemaakt of ken je iemand die zoiets heeft meegemaakt bij wie de zwangerschap goed is verlopen? Graag alleen positieve reacties a.u.b. </p><p style="text-align: center;">liefs, MavanJay</p><p> </p><p style="text-align: center;"> </p><p> </p><p style="text-align: center;"> </p>