<p>Hoi allemaal,</p><p>Onze dochter is bijna 5 maanden oud en drinkt momenteel 5x150. <br /><br /></p><p>Ze slaapt al vanaf het begin af aan door en is er nu duidelijk aantoe om de fles van 23:00 te laten vallen (en wij ook!).</p><p> </p><p>Probleem is dat ze flessen van 180cc nog niet leeg drinkt, en als ze dat wel doet spuugt ze veel, dan drinkt ze dus meer dan ze op kan.</p><p>We zijn nu aan het proberen om de 5 flessen van 150 dichter op elkaar te geven zodat we ‘s avonds eerder uitkomen, maar dat helpt eigenlijk niet, want na 3 uur heeft ze echt nog geen honger, waardoor we alsnog rond 21:00 uitkomen met de laatste fles en we alsnog wakker moeten maken uit haar diepe slaap en ze dus net zo slecht drinkt als om 23:00.</p><p>Nu vraag ik me af, is 4x 150 te weinig? Dat we gewoon alsnog de laatste fles laten vallen? En kunnen we dan bijv rijstepap toevoegen aan de laatste fles om 19:00? Is dat aan te raden?</p><p>Ze is niet té dun maar het is wel een iel meisje, lang en dun. Het is gewoon geen drinker, nooit geweest.</p><p>Ik hoor graag jullie adviezen en ervaringen
</p>