40+2 vandaag

Hoi allemaal

1 april vandaag, 1 wens is al in vervulling gegaan. Nou ja wens ook weer niet. Het wa gewoon niet anders. Maart is bij ons een hele drukke cerjaardagen maand. 5 maart mijn zus, 7 maart me ene oma, 8 maart ik, 9 maart me andere en 15 maart me man. Dus eigenlijk ben ik blij dat het nu april is.
Behalve dan dat ik het niet leuk zou vinden voor mijn meisje om op 1 april geboren te worden.
Ik ben vannacht mijn slijmprop verloren en heb helemaal onderin beetje pijn / druk vooral als ik zit maar ook als ik lig. Heb de vk al gebeld hierover. Die zei da hoort er allemaal bij nu. Je baby is goed ingedaald dus dat voel je. Het kan alleen nog wel een week duren.
Als dat zo moet dan liever niet te lang, lig nu in bed ben moe, hopen dat ik nog wat slaap meepak.

Ik wilde dit gewoon even kwijt, ben niet heel actief op dit forum maar lees wel de laatate tijd alles mee.

Liefs Louke

Hai! Spannend zeg...maar hou je beeb nog maar minimaal 1 dag binnen dan heb je 1 april ook weer gehad toch? Wel spannend dat het ieder moment kan gaan gebeuren toch? Het wordt weer een mooi lente weekend....mooie dagen om geboren te worden! ;)

Hola.
Ik wens jou een spoedig bevalling en dat alles goed loop met jullie.

En als de baby vandaag komt.zie deze dag als bijzonder......
Maar hoop voor jou dat morgen de baby geboren woord.
GRT Emi

Hallo, toch nog een maartmama die ook in april gaat bevallen , nou wij vinden 1 april ook niet prettig maar ach het ziet er momenteel ook niet naar uit want het is allemaal nog erg rustig. Maar als het zich vandaag aandient dan is dat lekker zo.

Louke heel veel s6 met de bevalling en sorry dat ik je over het hoofd heb gezien.

Groetjes Dianne

Dank jullie wel voor de lieve reacties.
Gelukkig heb ik nu minder last van die druk maar af en toe komt er een kramp en gaat weer weg.
Heb het beetje bij gehouden maar er zit totaal geen patroon in ofzo. Dus dat zijn voorweeen.
Ik wilde boodschappen gaan doen voor het weekeind met de auto, me man mee maar die heeft geen rijbewijs. Hij zegt ik ga nu lopend heen (is overigens dichtbij) en neem noodzakelijke dingen mee. Morgen bel ik me ouders of hun het 1 en ander willen halen voor ons of dat ze me willen halen om boodschappen te doen. Want ik wil liever niet dat jij gaat rijden.
Nou oke, dat is zo. Ik geef me daar ook gewoon aan over.
Ik ben het wachten nu echt zat aan het worden hoor. ALs ik al niet eens boodschappen kan doen...
Hoop dat ze snel komt.

Liefs Louke

Vond het wachten ook zo erg, zeker als je allemaal geboorteberichtjes lees van mensen die rond je uitgerekende datum uitgerekend waren,
Meis succes met de laatste loodjes en wens je echt heeel snel een voorspoedige bevalling toe dat je, je hummeltje hebt.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan