40+2 weken schouder? Last van blaas niet kunnen lopen

<p>Ik ben nu 40 weken en 2 dagen zwanger. Heel bijzonder want mjjn zoontje kwam met 34 weken.</p><p>Ik heb toch ene beetje een vreemd gevoel bij deze baby. Ik voel soms (denk ik) schouderss drukken bij mijn liezen.</p><p>Gisteren kon ik amper lopen voelde steken in mijn blaas.</p><p>Ze zeggen dat de baby groot is terwijl wij niet groot zijn. 1.68 en 1,. 72. Hij had met 25 weken een dik buikje ze dachten aan bij mij aan diabetes, test gedaan kwam niks uit ook 2x urine opgevangen kwam niks uit. </p><p>Wie heeft dit ook? </p>

Ik denk dat het gewoon niet zo heel lang meer duurt voordat de baby komt. Met ruim 40 weken voelt een baby heel anders in je buik dan een baby met 34 weken. Deze baby is volgroeid en je buik zit letterlijk vol met baby rond de 40 weken!

Die inschatting hoe groot een baby is vind ik altijd lastig... mijn oudste dochter werd te klein geschat (ik heb zelfs meerdere extra echo's gehad tussen 34-40 weken) maar ze woog 4380 gram (bij precies 40.0 bevallen)
Mijn jongste dochter werd groot geschat (puur omdat mn oudste ook groot was) en woog 'maar' 3690 gram, dat vond ik in vergelijking met mn oudste echt klein.

Ik hoor heel vaak verhalen dat de geschatte grootte van de baby niet overeen komt met het daadwerkelijke gewicht, dus ik zou me niet direct druk maken om een enorme baby ;)

Succes binnenkort!

Terug
Bovenaan