40.3 en nog niks

tamjo

New member
Ben nu 40.3 en nog heb ik mijn kleine meid niet in mijn armen. Maandag al een check gehad en had 1 cm en het komt tot nu toe niet op gang. Vandaag weer Vk geweest maar helaas kan ze nu niks voor me doen.

Maandag gaat ze me pas strippen als de kleine er nog niet is. Ik hoop zo dat het nu gaat komen. Mijn eerste was er met 40.2 en en helaas het zegt dus helemaal niks! We wachten maar weer af.
 
ik dacht nog aan je hoe het gaat . Dus nog niks , ik was met de vorige ook over tijd bijna 42 wkn en zag het niet zitten ingeleid te worden , me tante zei gemeenschap zal vast wel helpen . Daar heb je dan helemaal geen zin in . Toch proberen en ja hoor binnen 1 uur weeen . Dus je kan het proberen hihi . Veel suc6
 
Spannend...en wat duurt dat wachten lang zeg...
Bleh ben nu 38 week en zit te wachten tot ik 2cm heb dan wordt ik ingeleid ben nu al zat va wachten.
 
He getsie ik dacht dat week VK altijd zal strippen met enige ontsluiting. Maar helaas, das dus niet zo. Ik hoop zo dat de kleine uiteindelijk maar besluit te komen het is nu wel tijd ;-)

Bij mijn dochter was ik 40+3 en hoop toch ook dat deze meid eerder komt, nu valt die hoop een beetje in duigen hihi
 
Ze gaat helaas nog niet strippen want t heeft geen zin zegt ze. Mijn zoontje was er met 40.2 dus hopelijk laat mevrouwtje niet te lang meer op zich wachten! Jullie horen het uiteraard als ze er is. Nu maar lekker slapen. Of hopelijk niet hihi.
 
Jammer dat 't bij jou nog niet op gang komt, maar we gaan duimen voor maandag, of wie weet gebeurt er dit weekend al wat!! Sterkte met de loodjes meis!!

 
Terug
Bovenaan